Technologie » Komputery
Program lojalnościowy Xerox Bonus Club
Program skierowano do Partnerów kanału Open, którzy zdobywają punkty na podstawie zakupów urządzeń Xerox z segmentu A4 i wybranych A3.
- Xerox Bonus Club to program lojalnościowy, który powstał, aby zwiększać sprzedaż produktów marki Xerox oraz pozyskać do współpracy nowych resellerów z kanału Open. Ma wspierać działania poszerzające udział w rynku i zwiększające świadomości marki Xerox, a uczestnikom programu zapewniać dodatkowe korzyści ze współpracy z naszą firmą – wyjaśnia Edyta Ciszkiewicz, Sales&Marketing Channel Manager.
W ramach programu partnerzy otrzymają punkty, na start uczestnicy otrzymają ich 50, które wymienią na e-bony lub vouchery m.in. do sklepów i restauracji. Do odbioru nagród uprawnia już suma punktów odpowiadająca 100 zł. Uczestnictwo w programie to także szansa na dostęp do dodatkowych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż.
- Zarejestrowani resellerzy będą premiowani za zakupy urządzeń i materiałów eksploatacyjnych poprzez Autoryzowany Kanał Dystrybucyjny. Dostaną także dostęp do informacji handlowych i marketingowych dotyczących oferty Xerox, czyli do specjalnych sekcji programu, gdzie znajdą: newsy, promocje czasowe czy generator ofert, który ułatwi im przygotowywanie propozycji dla klientów końcowych – dodaje Edyta Ciszkiewicz.
| Nadesłał:
            Linkleaders | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)