Rozrywka » Prezenty
Program konsumencki z Toffifee w salonikach Kolportera
Na nagrodę może liczyć każdy, kto kupi w dowolnym punkcie handlowym popularne słodycze marki Toffifee (15, 24, 30 lub 48 sztuk w pudełku). Żeby otrzymać jedną z czterech pacynek o imionach Jocker, Skarpetka, Myszka i Kolorynka, należy zgłosić się z opakowaniem po Toffifee i dowodem zakupu (paragon lub faktura) do saloniku prasowego Kolportera lub salonu Top-Press. 
Program „Toffifee – Zbierz Rodzinkę do Zabawy” zakończy się 30 czerwca 2013 r.
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem ponad 950 saloników prasowych (w tym ponad 140 salonów Top-Press), buduje sieć marketów spożywczych Dobry Wybór.
Biuro Prasowe Kolportera    
    	
| Nadesłał:
            Kolporter Biuro Prasowe | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)