Firma » Biznes
Produkty Marwit nagrodzone Laurem Konsumenta
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- Cieszymy się, że to właśnie nasze produkty zyskały uznanie konsumentów. Marwit działa na polskim rynku już od 25 lat i od początku swojego istnienia stawia na stałe dopasowanie oferty do potrzeb klientów. To właśnie Marwit jako pierwszy wprowadził na sklepowe półki niepasteryzowane, świeżo wyciskane soki marchewkowe, pozbawione cukru i konserwantów. Tym bardziej cieszy fakt, że konsumenci docenili nie tylko smak i doskonały skład produktów Marwit, lecz także długoletnią tradycję i niezmienną jakość - mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. marketingu Marwit.
Laur Konsumenta to wyróżnienie przyznawane przez samych klientów. Na podstawie ankiet telefonicznych i internetowych wybierane zostają produkty, cieszące się największym zainteresowaniem konsumentów. Dzięki temu producenci towarów i dostawcy usług wiedzą, jakie są obecne wymagania klientów oraz które marki umacniają swoją pozycję rynkową.
Wyróżnione Laurem Konsumenta świeżo wyciskane soki Marwit są sztandarowym produktem polskiej marki. W ofercie znajduje się 9 smaków soków (m.in. marchewkowy, jarmużowy, ananasowy, jabłkowy, czy buraczkowy). Firma przygotowuje też edycje limitowane soków, produkowane z sezonowych owoców i warzyw. Z kolei zupy-krem dostępne są w 7 smakach (krem z marchewki, buraka, brokułu, pomidorów, soczewicy, kalafiora i kiszonych ogórków), nie zawierają sztucznych dodatków, barwników i konserwantów.
- Laurem Konsumenta zostały wyróżnione soki oraz zupy-krem Marwit, jednak to niejedyne produkty w naszym asortymencie. Świeże owoce i warzywa wykorzystujemy także do produkcji Smoothie, Marwitek czy gotowych surówek - dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.
| Nadesłał:
            Biuro Prasowe Marwit | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)