Gospodarka » Żywność
Produkty firmy Colian z tytułami Hit Handlu 2016
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
15. edycja konkursu Hit Handlu – Wybór Detalistów, organizowanego przez magazyn Handel, wyłoniła najlepiej sprzedające się produkty FMCG. Wśród nich znalazły się wyroby firmy Colian. Już trzeci raz z rzędu prestiżowy tytuł Hit Handlu zdobyły wafelki marki Grześki. Grześki Mega Kakaowe w czekoladzie deserowej 48 g zwyciężyły w kategorii wafle impulsowe, a czerwona Oranżada Hellena 1,25 l wygrała w kategorii napoje gazowane.
Hit Handlu – Wybór Detalistów to coroczny plebiscyt organizowany przez magazyn branżowy Handel. Zwycięskie produkty wybierane są głosami detalistów – właścicieli sklepów niezależnych i należących do sieci franczyzowych. W sondzie telefonicznej wskazują najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w ponad 80 kategoriach.
Grześki to jedne z najpopularniejszych wafelków impulsowych w Polsce. Od ponad 20 lat zachwycają wyjątkowym połączeniem kruchego wafelka, delikatnego kremu oraz najwyższej jakości czekolady. Hellena również od przeszło 20 lat oferuje konsumentom szeroką gamę napojów i kultową Oranżadę. Kreując nowe trendy, przywołuje jednocześnie wspomnienia beztroskiego dzieciństwa, które wypełniał smak bąbelkowej, orzeźwiającej oranżady oraz owocowych napojów.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)