Dom » Budownictwo
PROCURAL - PARTNEREM GŁÓWNYM KONGRESU STOLARKI POLSKIEJ
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 

Corocznie organizowane przez Związek Polskie Okna i Drzwi spotkanie branży zgromadziło ponad 300 uczestników. Bogaty program dwudniowego kongresu wypełniały eksperckie opinie i porady, które z pewnością okażą się pomocne firmom w prowadzeniu swojej działalności. Panele dotyczące zagadnień marketingowych poświęcone były budowaniu relacji z klientami zarówno w przestrzeni offline, jak i online oraz sposobom komunikowania do różnych pokoleń.
 
Firma PROCURAL zaprezentowała przykładowy sposób budowania  relacji z kontrahentami poprzez zaangażowanie w sport i promocję piłki  ręcznej. Podczas trwania kongresu gościła na swoim stoisku  przedstawicieli klubu piłki ręcznej Wisły Płock. Sport łączy pokolenia,  skupia wokół siebie ludzi o tej samej pasji, uczy współpracy i  zaangażowania. Najlepszym przykładem był gość honorowy PROCURAL -  piłkarz lewoskrzydłowy Orlen Wisły Płock Adam Wiśniewski. Zaprezentował  trofea klubowe: medale i puchary. Wśród gości kongresu znalazło się  wielu kibiców i sympatyków piłki ręcznej, którzy chętnie robili sobie  wspólne zdjęcia.
Zorganizowany przez Związek POiD już po raz 15.  Kongres Stolarki Polskiej stworzył okazję do wielu rozmów, w tym o  przyszłości branży budowlanej. Wśród najważniejszych kierunków rozwoju  wymieniano m.in. poprawę efektywności energetycznej budynków,  zrównoważony rozwój, gospodarkę cyrkularną, eksport i raportowanie ESG.  Firma PROCURAL naturalnie wpisuje się we wszystkie działania, które  służą zarówno rozwojowi przedsiębiorstwa, jak i całej branży. 


foto: arch. POiD/arch. Builder
PROCURAL
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)