Dom » Architektura
PRIMAVERA-HOME Z AGENCJĄ PR
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Agencję wybrano w drodze rekomendacji, umowę podpisano na 6 miesięcy. 
Primavera-Home oferuje unikatowe, niepowtarzalne kolekcje mebli, oświetlenia i akcesoriów dekoracyjnych, tworzone lub sprowadzane na zamówienie najbardziej wymagających klientów - firma otworzyła jeden z najbardziej luksusowych showroomów w Warszawie. Primavera-Home specjalizuje się w meblach i dodatkach w stylach nowojorskim, modern glamour, modern classic i shabby shick, pochodzących z Polski lub importowanych od dostawców z USA, czy Holandii.
- Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie i z niezwykłą starannością. Oferujemy fachową poradę i pomoc dekoratora wnętrz, bo chcemy, aby efekt końcowy przerósł najśmielsze oczekiwania klienta. Sprzedajemy pewien koncept dekoracyjny, w którym każda rzecz, mebel czy dodatek pasuje do pozostałych, tworząc unikatową całość. Zamówione produkty dostarczamy do klienta praktycznie od ręki, na co pozwala bardzo bogate zaplecze magazynowe - podkreśla Helena Sworowska, dyrektor Primavera-Home. 
Agencja Face it! działa od 2012 roku. Oprócz Primavery obsługuje również innych klientów z branży wnętrzarskiej: wiodącego importera szerokiej gamy materiałów obiciowych Toptextil oraz specjalistę od psychologii koloru i stałego prelegenta Międzynarodowych Targów Meblowych - Shop Doctora. Firma zajmuje się również PR innych marek m.in. Cinema-City, France24, firmy doradztwa inwestycyjnego Prelios, Wyższej Szkoły Artystycznej, paluszków Stema czy kosmetyków Paese.
    
    	
| Nadesłał:
            Naruszew | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)