Firma » Finanse
Pramerica wypłaca i będzie wypłacać
Wzrost wypłaty świadczeń powiązany jest z większą skłonnością klientów do zabezpieczania nie tylko ryzyka śmierci, ale także sięgania po inne produkty ochronne, zapewniające wypłatę świadczeń w razie poważnych chorób, pobytu w szpitalu czy nieszczęśliwych wypadków, które zdarzają się częściej.
– Wypłata świadczenia jest spełnieniem obietnicy, którą dajemy klientom w momencie zawierania umowy ubezpieczenia. A w naszej działalności, która skupia się na ochronie życia i zdrowia klientów, zaufanie jest kluczową wartością. Takie podejście w połączeniu z etyczną sprzedażą i uczciwymi produktami pozwala nam 
 z roku na rok chronić coraz więcej rodzin  – mówi Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Pramerica Życie.   
I faktycznie, większe zainteresowanie produktami ubezpieczeniowymi jest zauważane również we wzroście sprzedaży polis. Składka przypisana brutto z polis indywidualnych z działalności bezpośredniej za okres od połowy 2017 roku do połowy 2018 roku jest o 4,4% wyższa od wyniku sprzed roku, a jej wartość za ten okres wynosi 168,1 mln zł. Natomiast w ramach ubezpieczeń grupowych wartość przypisanej składki wyniosła 77,7 mln zł i jest wyższa o 12,4% od wyniku z analogicznego okresu z poprzedniego roku.
Średni czas wypłaty świadczenia w Pramerica Życie, liczony od daty skompletowania dokumentacji niezbędnej do ustalenia wysokości świadczenia to zaledwie 2 dni. Warto podkreślić, że ustawowy termin na wypłatę świadczenia wynosi 30 dni.
– Przez 20 lat naszej działalności budowaliśmy pełne zaufania i szacunku relacje z naszymi klientami, dbając o najwyższą jakość w każdej sferze naszego biznesu. Kontynuujemy naszą rzetelną pracę, a koncentracja na potrzebach naszych klientów oraz otaczanie ich profesjonalną ochroną niezmiennie pozostają w centrum naszej strategii. – dodaje Aneta Podyma-Milczarek.
| Nadesłał:
            Pramerica Życie | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			
Komentarze (0)