Społeczeństwo » Społeczeństwo
Prąd z gwarancją stałej ceny
Oferta skierowana jest do gospodarstw domowych z całego kraju.  Mogą z niej skorzystać również ci, którzy nie są jeszcze klientami PGE.  Jeśli zechcą podpisać umowę, proces zmiany sprzedawcy zostanie  przeprowadzony w ich imieniu przez wyspecjalizowanych pracowników  spółki. Jest to usługa, która nie wymaga żadnych dodatkowych opłat.
Decydując  się na współpracę z PGE klient otrzymuje możliwość wyboru i  dostosowania poszczególnych wariantów oferty spośród oferowanych przez  sprzedawcę usług dodatkowych. Tym, którzy cenią proste oferty i  aktualnie nie chcą korzystać z dodatkowych usług, PGE proponuje  rozwiązanie z gwarancją niezmienności ceny aż do końca 2017 roku. W  przypadku wyboru tej propozycji rachunki za energię elektryczną będą  dotyczyły wyłącznie zużytych kilowatogodzin. 
Klientom  oczekującym dodatkowego wsparcia PGE oferuje wachlarz usług dodatkowych,  spośród których każdy może wybrać wariant odpowiadający swoim  potrzebom. 
Tym klientom, którzy chcieliby zabezpieczyć się przed  nieprzewidzianymi awariami w domu PGE proponuje usługę „Bezpieczny  dom”. Dzięki temu rozwiązaniu można otrzymać pomoc fachowca, m.in.  elektryka, hydraulika lub ślusarza, który w razie potrzeby usunie awarię  lub naprawi zepsuty sprzęt. Z wachlarza oferowanych usług można również  wybrać wariant „Pewnie i bezpiecznie z PGE”, który gwarantuje opłacanie  rachunków przez ubezpieczyciela w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub  innego zdarzenia losowego. Potrzebujący pomocy prawnej mogą natomiast  skorzystać z usługi „Mecenas Direct”, w ramach której skorzystać można z  profesjonalnych bezpłatnych porad prawnika, radcy prawnego lub doradcy  podatkowego. 
Oferta jest elastyczna, ponieważ w okresie  promocji, czyli do 31 grudnia 2015 r., klient, który wybrał dany  wariant, może zmienić go na inny, zwiększając liczbę usług dodatkowych  już w czasie trwania umowy. W tym celu wystarczy pojawić się w Biurze  Obsługi Klienta lub telefonicznie skontaktować z PGE Contact Center,  tel: 422 222 222.
- „Prąd jak prąd” to oferta odpowiadająca na  zapotrzebowanie współczesnego rynku energii i oczekiwania klientów, dla  których nasza spółka nieustannie poszerza wachlarz usług. To propozycja  dla tych, którzy chcą znaleźć dla siebie najkorzystniejsze rozwiązanie  oraz zaoszczędzić na opłatach za energię – mówi Agnieszka Szczekala,  rzecznik prasowy PGE Obrót.  
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)