Moda » Odzież
Powrót do… przyszłości!
Po godzinach w Agorze manekiny ożywają, a w witrynach zaczyna toczyć się życie, jakiego nie znają klienci największej galerii handlowej w Bytomiu… Właśnie taka idea przyświecała twórcom sesji zdjęciowej, której efekty zostaną wykorzystane jako materiały graficzne Agory na cały przyszły rok.
W warszawskim studiu Tęcza, realizującej najambitniejsze projekty zdjęciowe, modele przybierali pozy manekinów i wśród impresjonistycznych scenografii odgrywali swoje role. Nad przebiegiem prac czuwał fotograf Adam Wlazły, a za modową stronę sesji odpowiadała Marta Siniło, stylistka i projektantka, a w wolnych chwilach także autorka komiksów. – Scenografie stanowiły baśniowe wariacje na temat otoczenia Agory Bytom. Chodziło o to, by elementy tła były rozpoznawalne jako części centrum miasta – opowiada Ksenia Wałek z Agencji Walk Creative. – Tła sesji miały charakter „pudełkowy”, co oznacza, że posiadały tył i boki. Na etapie postprodukcji dodano do tego witrynę, dzięki czemu osiągnęliśmy naprawdę niesamowity efekt – dodaje.
W trakcie dwóch dni zdjęciowych opracowano materiały graficzne na cały rok 2012. Powstały fotografie przygotowane z myślą o zimowej, wiosennej i letniej wyprzedaży, a także obrazy promujące jesienne kolekcje, layout „mikołajkowy” oraz prace uniwersalne do wykorzystania przez cały rok. - Fotografie, które wykonano pod okiem najlepszych warszawskich specjalistów mody, naprawdę nas zaskoczyły. Agora jest na nich miejscem bajkowym i pełnym tajemnic - opowiada Hanna Petters-Kaczmarska, marketing manager Agory. – Jesteśmy bardzo ciekawi reakcji naszych klientów na taką wizję galerii i centrum miasta. Zachęcamy wszystkich do bacznej obserwacji. Już wkrótce część prac pojawi się na billboardach – dodaje.
| Nadesłał:
            Profitcomms | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)