Zdrowie » Dziecko
Port Łódź Junior ze wzrostem odwiedzalności
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Badanie przeprowadzone przez PRCH we współpracy z Colliers International oraz IQS wskazało Port Łódź jako jedno z najbardziej przyjaznych w Polsce centrów handlowych dla rodzin z dziećmi. Potwierdzają to statystyki podsumowujące częstotliwość odwiedzin w Porcie Łódź Junior – bezpłatnej sali zabaw dla najmłodszych. Rodzice z Łodzi i regionu coraz częściej podczas zakupów w Porcie Łódź zostawiają swoje pociechy pod okiem profesjonalnych animatorów. W okresie od stycznia do maja 2016 „Juniora” odwiedziło o 20% dzieci więcej niż w analogicznym okresie w roku 2015.
- Wzrost odwiedzalności Portu Łódź Junior bardzo nas cieszy. Staramy się tak organizować czas dzieci w naszym centrum by mogły się bawić i poznawać świat podczas gdy ich opiekunowie dokonują zakupów. Jesteśmy również bardzo dumni z akcji „zdrowo w Juniorze”, którą z sukcesem wdrożyliśmy w centrum. Każde dziecko otrzymuje u nas zdrową, owocową przekąskę– mówi Emilia Lange – Cichocka dyrektor marketingu Portu Łódź. W okresie wiosennym, jak co roku, prowadziliśmy również intensywną kampanię OOH na terenie miasta i okolic, promującą strefę zabaw.
Port Łódź Junior szczególnie chętnie był odwiedzany przez dzieci w okresie ferii zimowych. Dla najmłodszych przygotowane zostały wtedy nie tylko liczne atrakcje, ale także bezpłatne drugie śniadania i podwieczorki. Dzieci mogły wziąć udział w olimpiadzie zimowej, codziennie czekały na nie też nowe warsztaty i atrakcje.
Na co dzień w Porcie Łódź Junior maluchy mają do dyspozycji basen z piłeczkami, tor przeszkód, zabawki, kolorowanki i książki. Na dzieci czeka też przebieralnia, w której znajdą stroje księżniczek, strażaków, piratów, czy wróżek. Animatorzy obecni w Porcie Łódź Junior dbają o to, aby dzieciaki ciekawie i kreatywnie spędziły czas. Dzięki temu maluchy mogą rozwijać swoje umiejętności współpracy i nawiązywania kontaktów z rówieśnikami.
| Nadesłał:
            beyondpr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)