Gospodarka » Żywność
Porcja ciepła od Pana Pomidora dla wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Producent wsparł akcję zbierania środków na wyrównanie szans w leczeniu noworodków, oferując porcję ciepła wolontariuszom MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy. Świeże i gorące zupy Pan Pomidor rozgrzewały i napędzały pozytywną energią wszystkich kwestujących.
Przeczytaj również
„Finał WOŚP to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego ludzie jednoczą się, aby pomagać innym. Zawsze bardzo podziwialiśmy zaangażowanie wolontariuszy, którzy przez wiele godzin, bez względu na pogodę, z niesłabnącym zaangażowaniem zachęcają Polaków do wspierania potrzebujących. W tym roku, oferując zupy Pan Pomidor, chcieliśmy udzielić im realnego, ciepłego wsparcia. Mamy nadzieję, że nasz gorący posiłek dodał im energii na resztę dnia” – powiedziała Aleksandra Kaszkowiak - Niewola, marketing manager Pan Pomidor & Company.
Inicjatywą serwowania zup wśród wolontariuszy producent zainicjował akcję „Porcja ciepła od Pana Pomidora”, w ramach której na ulicach Warszawy będzie można spróbować świeżych zup kremów Pan Pomidor.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)