Firma » Biznes
Ponad 65 % przychodów Sektora Usługi Comarch z działalności zagranicznej
Najważniejsze wydarzenia roku 2013 roku to między innymi pozyskanie czy uruchomienie projektów lojalnościowych dla Rogers (największego operatora telekomunikacyjnego w Kanadzie) i Heathrow (największego w Europie lotniska w Londynie), wdrożenie aplikacji grywalizacyjnej dla JetBlue (linii lotniczych z Nowego Jorku), uruchomienie systemów mobilnych dla Red Bull oraz Diageo w Polsce, Danii, Szwajcarii, Niemczech i Rosji, wdrożenie systemów klasy ECM w Pfeifer&Langen, Kompanii Węglowej oraz w Niemczech dla SSP i B&K. Warto także wspomnieć o obsłużeniu w tym roku już ponad 200 milionów elektronicznych dokumentów przez platformę Comarch EDI.
Marcin Warwas, Wiceprezes Comarch, zarządzający Sektorem Usługi, zapowiada w roku bieżącym, w zarządzanym przez siebie sektorze, między innymi 35% wzrost sprzedaży własnych licencji i usług, 25% wzrost zatrudnienia oraz dalsze inwestycje, zarówno w produkty, działalność zagraniczną, jak i marketing.
- Rok 2013 jest szczególny dla Comarch, bowiem świętujemy, nie zapominając o ciężkiej pracy, 20. rocznicę istnienia. 20 lat temu jako sektor mieliśmy zero pracowników, zero klientów i zero własnych produktów. 15 lat temu Sektor Usługi zatrudniał kilkunastu pracowników, miał pierwszych klientów oraz zero własnych produktów. Dzisiaj mamy blisko 800 pracowników, klientów w całej Europie, USA, Kanadzie, Rosji, Brazylii, Chile, czy na egzotycznej Dominikanie, pięć dużych, zaawansowanych i sprawdzonych na międzynarodowych rynkach grup produktowych oraz pięć ośrodków data center w całej Europie i USA – mówi Marcin Warwas. - Co najważniejsze, został zbudowany trwały fundament, który zapewni dalszy dynamiczny wzrost w kolejnych latach.
| Nadesłał:
            pawel.kozyra@comarch.pl | 
 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (0)