Firma » Biznes
Polska platforma BPM miesza szyki na światowym rynku
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
- SharePoint Conference zgromadziła w Las Vegas ponad 10 000 uczestników, wśród których znaleźli się konsultanci, deweloperzy, eksperci i użytkownicy końcowi platformy. To największe i najważniejsze tego typu wydarzenie na świecie, a z naszego punktu widzenia najlepsza okazja by zaprezentować platformę WEBCON BPS, którą rozwijamy w Polsce od lat – komentuje Radosław Putek, Prezes WEBCON.
WEBCON wystąpił w trakcie SPC14 w roli Srebrnego Sponsora. Stoisko krakowskiej firmy przyciągało do siebie między innymi za sprawą filmu wirusowego zachęcającego do wzięcia udziału w konkursie ‘Become the Lord of the Workflows’. Celem konkursu było zaangażowanie odwiedzjących SPC14 we własnoręczną modyfikację procesu obsługi wniosków urlopowych, zgodnie z wystandaryzowanym scenariuszem. 
- Największą korzyścią zastosowania platformy typu Business Process Management jest szybkość z jaką pozwala tworzyć i dostosowywać narzędzia informatyczne wspierające procesy biznesowe. Najlepszy czas uzyskany podczas konkursu, przez osobę nie mającą nigdy wcześniej do czynienia z WEBCON BPS, był szokująco dobry – mówi Łukasz Wróbel, Dyrektor Działu Konsultingu WEBCON. - 3:15 sekund to mniej więcej dwukrotnie lepiej niż zakładaliśmy przygotowując to wydarzenie!
To właśnie bardzo korzystny współczynnik time to market (czasu potrzebnego na to by oddać do dyspozycji działów biznesowych gotowe rozwiązanie IT), jest największym atutem tworzonej w Polsce platformy. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez największe polskie przedsiębiorstwa, takie jak TAURON, ENERGA, PKP SA, LPP SA, GRUPA NOWY STYL czy BARLINEK SA. Na dzień dzisiejszy jest również dostępne na rynku Izraelskim i Słoweńskim, gdzie oferowane jest przez autoryzowanych partnerów WEBCON. System jest dostępny w kilkunastu wersjach językowych i jest wykorzystywany w krajach takich jak Stany Zjednoczone czy Niemcy.  
Strategicznym celem firmy na lata 2014-2016 jest pozyskanie sieci partnerskiej poza granicami kraju. Obecność na SharePoint Conference w Las Vegas, to jeden z kroków w tym kierunku. Już w maju WEBCON odwiedzi europejski odpowiednik tego wydarzenia, który w tym roku będzie mieć miejsce w Barcelonie. Jednocześnie prowadzone są intensywne rozmowy z potencjalnymi partnerami wdrożeniowymi na całym świecie. 
- Nasze dotychczasowe doświadczenia na rynku polskim, gdzie już od trzech współpracujemy z partnerami będącymi integratorami IT, pozwoliły przygotować organizację i sam produkt na to, by z powodzeniem zaistnieć na rynkach międzynarodowych. To w tym momencie główny cel dla dojrzałego produktu na światowym poziomie, który może pochwalić się wdrożeniami na skalę 20 tysięcy użytkowników końcowych i obsługa milionów zadań miesięcznie – mówi Łukasz Wróbel.
WEBCON jest rdzennie polską firmą, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie klasy Business Process Management (BPM) dla platformy Microsoft SharePoint. Autorski system WEBCON Business Process Suite wyróżnia się na rynku prezentując innowacyjną koncepcję technologiczną i biznesową. Jego rozbudowane możliwości, wysoka wydajność, skalowalność i elastyczność oraz wiedza i doświadczenie konsultantów firmy sprawiły, że rdzennie polski produkt wygrywa w największych krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstwach. 
Z WEBCON BPS korzystają firmy tj. Grupa TAURON (największy dystrybutor energii elektrycznej w Polsce), LPP S.A. (jeden z największych producentów odzieży w Europie Centralnej i Wschodniej), OPTIMAL (niemiecki producent części samochodowych) czy Haddad Brands (firma z siedzibą w Nowym Jorku, odpowiedzialna za marki tj. Nike, Air Jordan, Coverse i Levi’s w segmencie do lat 16). Partnerami firmy w Polsce są m.in. OPTEAM SA, PKP INFORMATYKA, ARCHIDOC i XPLUS.
Filmik promujący konkurs ‘Become the Lord of the Workflows’:
https://www.youtube.com/watch?v=Y-FjCRT-OO4    
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)