Dom » Budownictwo
Pokaż, jak budujesz - rusza badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Głównym  założeniem jest poznanie obecnych trendów i przyjrzenie się kondycji  branży budowlanej z pozycji inwestorów indywidualnych.  
– W 2011 roku 90,5 tys. inwestorów indywidualnych rozpoczęło   budowę swojego wymarzonego domu. Badanie „SILKA YTONG: Polskie   Budowanie” ma nam dać odpowiedzi na pytania, co motywuje Polaków do   budowy domu, jakie są ich oczekiwania i aspiracje, a także, jak bardzo   są zaangażowani w cały ten proces – mówi Monika Mychlewicz, dyrektor marketingu Xella Polska, producenta materiałów SILKA i YTONG. – Wyniki badania pokażą nam także, kto i jakie domy buduje w poszczególnych regionach kraju – dodaje Monika Mychlewicz.
Badanie   ma być źródłem wiedzy o działaniach inwestorów indywidualnych.  Tematyka  badania dotyczy takich zagadnień jak: wygląd budynków,  współpraca z  fachowcami, podejmowanie decyzji czy największe wyzwania  na budowie. Jak  budują inwestorzy indywidualni w Polsce dowiemy się już  w maju!
Xella Polska serdecznie zaprasza do wypełnienia ankiety, która znajduje się na stronie: http://atresearch.pl/polskie-budowanie. 
Realizacja projektu badawczego odbywa się we współpracy z firmą At Research.
Badanie "SILKA YTONG: Polskie Budowanie" wspierają portale branżowe i regionalne: regiodom.pl, brwinow24.pl, przysucha24.pl, moja-ostroleka.pl oraz zabki24.pl. 
 
 
XELLA Polska Sp. z o.o. oferuje energooszczędne materiały budowlane: YTONG, YTONG MULTIPOR, YTONG ENERGO i SILKA. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania SILKA YTONG.
Xella prowadzi sprzedaż poprzez sieć dystrybucji na terenie Polski oraz w krajach takich jak: Litwa, Łotwa, Ukraina, obwód Kaliningradzki. W grupie zatrudnionych jest około 700 osób.
Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl
Xella Polska
Więcej informacji z firmy Xella Polska ( PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)