Firma » Reklama
Podaj pyszną kawę i wygraj nagrody
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Konkurs „Przyłącz się do włoskiej rodziny” trwa od połowy maja i powoli dobiega końca. Jego celem było pozyskanie partnerów, którym – tak samo jak firmie Segafredo Zanetti Poland – zależy na tym, aby klienci mieli możliwość smakować dobrej jakości kawę z włoskimi tradycjami . Każdy uczestnik konkursu wciąż jednak ma szansę wygrać jedną z wielu nagród, na które składają się: telewizory, notebooki, projektory multimedialne, aparaty fotograficzne lub smartphony. Jak to zrobić? Wystarczy zdobyć odpowiednią liczbę punktów. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.segafredo.pl. Co więcej – w okresie od 14 do 30 listopada – liczba zdobytych punktów będzie podwajana, co znacznie zwiększy szansę na otrzymanie nagrody.
Punkty można zdobyć zamawiając promocyjne zestawy. Do wyboru mamy aż dziesięć zróżnicowanych kompozycji, stworzonych przez specjalistów, w oparciu o potrzeby managerów i klientów kawiarni. W ich skład wchodzą nie tylko mieszanki luksusowych ziaren kawy, ale również zestawy porcelany, akcesoria kawowe (np. syropy do kawy, korzenne herbatniki czy papierowe kubki dla kawoszy żyjących w biegu) lub kawowe menu na stolik. Zakup danego zestawu, gwarantuje zdobycie określonej l iczby punktów. Uzyskanie odpowiedniej puli daje natomiast szansę na zdobycie nagrody.
To pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce, gdy producent kawy organizuje konkurs dla właścicieli lokali gastronomicznych. I nie ostatnia. W przyszłym roku Segafredo Zanetti Poland, światowy lider w produkcji espresso, będzie świętować 10-lece istnienia na polskim rynku. Na razie firma nie ujawnia szczegółów, ale już wiadomo, że szykuje kolejne atrakcje i niespodzianki dla gastronomów oraz wielbicieli prawdziwego włoskiego espresso.
Uczestnicy konkursu mogą również skorzystać z internetowej aplikacji „Umów się na kawę Segafredo”. Dzięki niej, na wirtualnej mapie wartych odwiedzenia lokali Polski, mają możliwość umieścić dane teleadresowe i zdjęcia lokalu oraz zaprezentować swoją ofertę. Trudno o lepszą promocję, która przyciągnie wielbicieli najlepszej jakości kawy.
| Nadesłał:
            inplusPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)