Gospodarka » Żywność
Płynne złoto
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Piwo pszeniczne przed wiekami
Ten wyśmienity trunek nie jest wynalazkiem dzisiejszych czasów. Historia tego piwa jest silnie związana z początkami piwowarstwa. Już 6000 lat temu warzyli je Sumerzy, później Babilończycy i Egipcjanie, wykorzystując do procesu jego produkcji orkisz – odmianę pszenicy. Szczyt popularności tych piw przypada na lata 70. XX wieku, gdy były one bardzo intensywnie promowane w Bawarii, uznawanej do dziś za stolicę piw pszenicznych.
Gwarancja jakości Browaru Okocim
Każdy smakosz jasnych piw powinien skosztować piwa Pszenicznego, o jakości gwarantowanej przez Browar Okocim. To nie lada przysmak dla osób doceniających w piwie niezwykłe walory sensoryczne. Złocisty i mętny kolor Pszenicznego  pobudza nasze kubki smakowe jeszcze zanim napój do nich dotrze, a unoszące się w nim bąbelki i przyjemny chłód kufla zwiastują kojące orzeźwienie. Pszeniczne to piwo górnej fermentacji, naturalnie mętne, niefiltrowane, warzone na bazie słodu pszenicznego o lekko owocowym smaku. Takie lekkie piwo idealnie skomponuje się z delikatnymi potrawami jak drób, sushi, czy sałatki, na przykład z dodatkiem serów pleśniowych. Jest to również idealny trunek, który możemy zaserwować gościom podczas grilla, w gorący, letni dzień.
Kontakt dla mediów:
WALK PR
Marta Witecka – Junior Account Executive
marta.witecka@walk.pl
+48 503 825 027
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            WalkPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)