Firma » Biznes
Plastry Viscoplast w ofercie saloników Kolportera
Zestaw uniwersalny, zwierający 24 plastry z opatrunkiem na różnych podłożach i w różnych rozmiarach, jest adresowany do dorosłych klientów. W drugim zestawie, z wizerunkiem Kubusia Puchatka, znajduje się 10 plastrów. Do zestawu przygotowanego z myślą o dzieciach dołączony jest magnes pozwalający przywiesić opakowanie na drzwiach lodówki.
– Oba zestawy są nowymi produktami w ofercie saloników prasowych i salonach Top-Press– mówi Tomasz Latos, menadżer produktu w Biurze Handlowym Kolportera. – Nieprzypadkowo wprowadziliśmy je do sprzedaży tuż przed sezonem urlopowym, gdy sporo osób podróżuje. Proponowane przez nas zestawy zawierają duży wybór plastrów dostosowanych do różnych ran i skaleczeń, o które nietrudno, szczególnie w przypadku dzieci.
Viscoplast jest liderem runku detalicznego i aptecznego w kategorii plastry, to także najbardziej rozpoznawana marka plastrów w Polsce.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)