Firma » Podatki
"Piotr i Paweł" - Wyniki 2010
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Na koniec roku 2010 sieć „Piotr i Paweł” działa w oparciu o 76 placówek.
5 najważniejszych wydarzeń roku 2010 w sieci "Piotr i Paweł":
1.  Otwarcie 10 nowych placówek: Płock (dwie placówki), Gdańsk, Warszawa,  Bydgoszcz, Wrocław, Grudziądz, Inowrocław, Łódź (2 sklepy).
2.  Otwarcie drugiego magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach.  Powierzchnia 5 300 m.kw. prawie w całości jest poświęcona ofercie  produktów świeżych.
3. Rozwój usługi Zakupy przez Internet. Do obsługiwanej sieci przybywają nowe lokalizacje - Trójmiasto, Łódź.
4. Wprowadzenie do oferty sieci  własnych produktów pod marką "Piotr i Paweł".
5. Obchody 20-lecia firmy "Piotr i Paweł".
Powodzenie  a także sukces sieci supermarketów "Piotr i Paweł" to efekt  konsekwentnej realizacji strategii opartej na budowaniu zadowolenia  klienta z wysokiej jakości i wyboru towarów oraz obsługi przy zachowaniu  atrakcyjnych cen. 
W nadchodzącym 2011 roku firma koncentrować  będzie się na doskonaleniu jakości obsługi, wdrażać będzie nowe  rozwiązania technologiczne i pracować nad rentownością. Sieć  supermarketów "Piotr i Paweł" na rok 2011 planuje otworzyć 7 nowych  sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W pierwszym kwartale  planowane otwarcia to lokalizacje w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie,  Słupsku. Zakłada się utrzymanie w 2011 roku tempa wzrostu obrotów na  poziomie 17%.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)