Firma » Biznes
Piotr i Paweł w Galerii Mallwowa
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Do obsługi  klientów oddano 6 kas i 1 stoisko informacyjne. Otwarty  będzie siedem  dni w tygodniu, od  poniedziałku do soboty, w godz. od  8.00- 22.00, w  niedzielę 9.00-21.00. To 15. supermarket w aglomeracji poznańskiej.    
Piotr i Paweł w Galerii Mallwowa to 4 supermarket biorący udział  w testowym programie 5 gwarancji, obok sklepu przy ul. Druskienickiej w  Poznaniu, w Pabianicach przy ul. Zamkowej oraz w Koninie. 5 mocnych  gwarancji, które wychodzą naprzeciw potrzebom wszystkich konsumentów w  zakresie komfortu i jakości robienia zakupów oraz atrakcyjności  cenowej:   
1.Produkty zawsze dostępne – Jeśli na półce jest widoczna etykieta cenowa jakiegoś produktu, musi on być w sklepie dostępny.  
2.Świeże produkty – W Piotrze i Pawle nie znajdziecie produktów przeterminowanych lub w ostatnim dniu przydatności do spożycia. 
3.Sprawna obsługa przy kasach – Klient nie powinien stać w kolejce dłuższej niż czteroosobowa.
4.Niskie ceny – Gwarancja równie niskich cen jak w sklepach konkurencji.
5.Zgodność cen – Ceny widoczne na półkach nie mogą być wyższe od tych na paragonie zakupu.
Jeśli  Klient zgłosi obsłudze sklepu  naruszenie którejś z tych gwarancji,  otrzyma kupon zapewniający aż 15% rabatu na jednorazowe zakupy  (szczegóły w sklepach i na stronie internetowej: www.piotripawel.pl .) 
„5 gwarancji” supermarketów Piotr i Paweł to nowe, wyższe standardy w polskim handlu! 
  
 

 
 
Supermarkety Piotr i Paweł to sieć z polskim kapitałem, którą, od ponad 22 lat, Klienci darzą ogromnym zaufaniem, ze względu na dużą ofertę asortymentową, niepowtarzalny klimat zakupów, efektowny wygląd sklepów i przede wszystkim profesjonalną obsługę. Takie szczegóły jak: wystrój wnętrza, ekspozycja towarów, oświetlenie, są dla nas ważne, gdyż to one decydują o komforcie Klienta robiącego zakupy. W sieci Piotr i Paweł Klient jest najważniejszy.
Piotr i Paweł oferuje także produkty pod własnym brandem atrakcyjne cenowo i wysokiej jakości. Obecnie na półkach supermarketów sieci Piotr i Paweł można znaleźć ponad 400 produktów sygnowanych marką sieci. Do tego Klienci mogą korzystać z systemu kart rabatowych, które uprawniają, w zależności od wartości zakupów, do każdorazowej zniżki, od 3% - 5%.
Pierwszy sklep Piotr i Paweł powstał w Poznaniu w 1990 roku. Dalszy dynamiczny rozwój i rosnące wymagania Klientów zaowocowały kolejnymi otwarciami w całej Polsce. Sieć supermarketów liczy obecnie 90 sklepów.
Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX)
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)