Dom » Budownictwo
Pilkington IGP Patronem Generalnym III Międzynarodowego Forum Stolarki
Po raz trzeci przedstawiciele branży stolarki oraz technik osłonowych spotkają się w międzynarodowym gronie, by dyskutować i wymienić doświadczenia, a także poszerzyć swoją wiedzę. Jak co roku nieodłączną częścią wydarzenia będzie blok poświęcony szybom, którego aktywnym uczestnikiem jest Pilkington IGP. Swoją wiedzą dotyczącą szkła architektonicznego – jego właściwości i zastosowania, a także najnowszych technologii przetwórstwa szkła i dostosowywania oferty do potrzeb dynamicznie rozwijającego się rynku polskiego i rynków zagranicznych, podzieli się Szymon Piróg z Biura Doradztwa Technicznego.
Jak zapewniają organizatorzy Forum, tegoroczna edycja wydarzenia będzie obfitowała nie tylko w solidną dawkę wiedzy merytorycznej, ale również w niespodzianki przygotowane m. in. przez patronów i partnerów. Jedną z nich jest zaplanowana przez Pilkington IGP, Patrona Generalnego, wizyta uczestników Forum w zakładzie przetwórstwa szkła w Skierniewicach. W zakładzie tym odbywa się m. in. produkcja szkła z segmentu szkieł ognioochronnych Pilkington Pyroclear® oraz hartowanie szkła na potrzeby rynku architektonicznego. Zaplanowano również pokaz palenia szkła ognioochronnego oraz prezentację najnowszych produktów z szerokiej oferty Pilkington IGP.
100-lecie NSG Group to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników oraz partnerów firmy. Cieszymy się, że w tym szczególnym dla nas czasie możemy szerokiemu gronu specjalistów i ekspertów z branży stolarki zaprezentować nasze osiągnięcia, podzielić się wiedzą i doświadczeniem, które zdobywaliśmy przez lata – mówi Mariusz Kołodziej, dyrektor sprzedaży szkła architektonicznego Pilkington Europa Wschodnia.
Nadesłał:
Agencja Planet PR
|
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)