Dom » Wnętrza
Pierwszy salon marki Homla na Śląsku
Już w najbliższą środę w Gemini Park w Tychach wszyscy miłośnicy aranżacji wnętrz będą mogli znaleźć coś dla siebie.
21 marca marka Homla otworzyła kolejny salon firmowy tym razem na Śląsku. Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w taki sposób, aby odwiedzający klienci mogli swobodnie wybierać spośród szerokiej grupy asortymentowej. W salonie znalazły się sekcje, w których można znaleźć dedykowane produkty do: salonu, sypialni, jadalni, kuchni czy łazienki. W asortymencie sklepu znajdą się zarówno produkty marek własnych sieci, jak i innych firm.
W dniu otwarcia (21 marca) klienci będą mogli skorzystać z promocji na kubki w cenie 0,99 PLN, a do końca weekendu z rabatu -30% na cały asortyment. Dodatkowo do każdych zakupów powyżej 50 zł, klienci będą mogli zyskać autorską bransoletkę marki Homla. Na otwarciu salonu będą również obecni blogerzy z sektora home decor, którzy przeprowadzą swoich czytelników przez magiczny świat marki Homla.
Obecnie zakupy Homla można zrobić w 16 salonach firmowych znajdujących się na terenie całej Polski. Marka ma już 4 salony w Krakowie, 3 w Warszawie, po 2 we Wrocławiu i Poznaniu, a dodatkowo po jednym w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Rzeszowie. Sieć salonów Homla oferuje asortyment wyposażenia i dekoracji wnętrz, który cechuje się nowoczesnym europejskim stylem. Produkty stanowią odzwierciedlenie zachodnich trendów ze skandynawskim akcentem, co pozwala na zaspokojenie potrzeb świadomych i wymagających klientów. Homla przenosi światowe wnętrzarstwo do domów polskich klientów w przystępnej cenie. Na wyciagnięcie ręki dostarcza to, co dotychczas znane było tylko 
 z zagranicznej prasy czy Internetu.     
    	
| Nadesłał:
            a.kalinska@homla.com.pl | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)