Gospodarka » Opakowania
Pierwsza w Polsce puszka dla wody mineralnej wyprodukowana przez Ball Packaging Europe
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wg ostatniego raportu Beverage Can Makers of Europe puszka jest przez polskich konsumentów postrzegana jako jedno z najwygodniejszych opakowań do napojów, 
 a wolumen jej produkcji wzrasta z roku na rok. Pomimo kryzysu gospodarczego 
 w Europie odnotowano aż piecioprocentowy wzrost produkcji puszek w 2011 roku.– mówi Tomasz Janowski, Regionalny Kierownik Sprzedaży na Europę Północno- Wschodnią z Ball Packaging Europę
Pierwsze projekty nowego opakowania Cisowianki o pojemności 330 ml przedstawiono jeszcze w 2011 r. podczas Brau Beviale – Europejskich Targów Produkcji Napojów w Norymberdze. Podczas tego wydarzenia zaprezentowano także linię do nalewu wody do puszek. Linia ta wyposażona jest w elektroniczny system zamykania puszek będący największą od kilku lat innowacją w branży. Zakład 
 w Drzewcach koło Nałęczowa jest pierwszym, który stosuje tę zaawansowaną technologię.   
Cisowianka to oficjalna woda piłkarskiej Reprezentacji Polski – w związku z tym jako pierwsza na rynku pojawiła się limitowana edycja opakowań związana z tematyką piłki nożnej.
Mamy do czynienia z zupełnie nowym rodzajem opakowania wody – puszka 
 do napojów jest lekka, nietłukąca, szybko się schładza i w pełni poddaje recyklingowi. Stanowi idealne opakowanie dla ludzi aktywnych – również kibiców szukających orzeźwienia w trakcie gorących piłkarskich zmagań. – mówi Katarzyna Pióro, PR Manager marki Cisowianka  
Ball Packaging Europe to jeden z czołowych europejskich producentów puszek do napojów. Firma zatrudnia 2800 osób w 12 fabrykach w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Holandii, Polsce oraz Serbii. Firma oferuje szeroką gamę rozmiarów puszek: 150 ml, 250 ml, 330 ml, 375 ml, 440 ml, 470 ml, 500 ml, 530 ml, 568 ml, w tym smukłe puszki slim i sleek oraz innowacje produktowe zwiększające atrakcyjność
i funkcjonalność produktu.
Ball Packaging Europe jest oddziałem Ball Corporation, dostawcą wysokiej jakości opakowań metalowych do napojów, żywności oraz artykułów gospodarczych, a także techniki lotniczej i kosmicznej oraz innych technologii i usług, głównie dla rządu USA. Ball Corporation i jej oddziały zatrudniają ponad 14,5 tysiąca osób na całym świecie. Wartość sprzedaży w roku 2011 wyniosła około 8,6 miliarda USD.
| Nadesłał:
            po@qaconsulting.pl | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)