Firma » Reklama
PIERWSZA W HISTORII KAMPANIA REMINGTON
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
11 października wystartowała kampania telewizyjna „Mogę wszystko”. Głównym bohaterem kampanii marki Remington jest seria do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect, która powstała jako odpowiedź na najważniejsze zmartwienie klientek, czyli ochronę włosów przed uszkodzeniami bez uszczerbku dla efektów stylizacji. Reklama podkreśla, że dzięki produktom tej linii, kobiety mogą poczuć się wolne i zmieniać swoją stylizację tak często, jak tego pragną.
Spoty emitowane są w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.
Komunikacja ATL wspierana jest szeroko zasięgową wizerunkową kampanią w Internecie, bazującą na influencer marketing, social media marketing oraz narzędziach takich jak: programmatic, GDN, search, RTB.
Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania PR prowadzi agencja magnifiCo marketing&PR consultants.

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)