Dom » Wnętrza
Piękno natury na panelach Adore!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Panele LVT z nowej serii zwracają uwagę sugestywną strukturą, łudząco podobną do naturalnego drewna. Efekt ten został osiągnięty dzięki zastosowaniu technologii Embossing, która nadaje powierzchniom realistyczną fakturę. Proces ten polega na wykonywaniu na panelu wgłębień specjalnie pod film dekoracyjny. Wszystkie rowki i zagłębienia podążają za usłojeniem, oraz pęknięciami na wzorze.
Panele z kolekcji Premium XL są dostępne w rozmiarze 1422,4x228,6 mm. Ich grubość całkowita to 3 mm, natomiast warstwa użytkowa – 0,55 mm. Instalacja odbywa się metodą klejoną (Dryback).
Podobnie, jak produkty z kolekcji „Adore Touch” czy „Adore Style”, nowe panele Premium XL są wodoodporne i łatwe w pielęgnacji. Umożliwiają prostą i szybką wymianę pojedynczych elementów. Można je stosować przy ogrzewaniu podłogowym, a chodzenie po nich daje cichszy, bardziej przyjazny dla ucha odgłos niż przy panelach tradycyjnych. Są też cieplejsze w dotyku, w odróżnieniu od chłodnych paneli laminowanych. Panele „Adore Premium XL” są także wytrzymałe na uszkodzenia mechaniczne, bezpieczne (co potwierdzają odpowiednie certyfikaty) i ekologiczne.
Prezentowane panele mają budowę heterogeniczną. Składają się z pięciu warstw: 1. Na samej górze znajduje się poliuretanowa warstwa ochronna (przezroczyste pokrycie odporne na blaknięcie, zabrudzenia i ułatwiające czyszczenie) 2. Warstwa użytkowa z tłoczonego PVC (przezroczysta) 3. Warstwa fotograficzna (film) o wysokiej rozdzielczości z odwzorowaniem drewna 4. Warstwa nośna zasadnicza (podnosząca odporność na wgniecenia) 5. Warstwa wzmacniająca z PVC (pochłania hałas, stabilizuje i zwiększa przyczepność).
Więcej informacji na temat paneli podłogowych Adore: www.adorefloors.com, www.multicontract.com.pl
Nadesłał:
Promedia Jerzy Osika
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)