Firma » Biznes
Piekarnia LUCA w samym centrum stolicy w Wars Sawa Junior już otwarta!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Otwarcie dynamicznie rozwijającego się konceptu LUCA w samym sercu stolicy, to kolejne potwierdzenie, że Wars Sawa Junior to najlepszy adres handlowy w mieście. WSJ jest idealnym wyborem dla marek z oryginalnym pomysłem na biznes i ambicją dotarcia do szerokiego grona klientów. Nowy lokal o powierzchni 160 m² mieści się na poziomie 0 w budynku Junior, obok sklepu UNIQLO. To już druga lokalizacja marki w obiekcie należącym do G City.
– Wars Sawa Junior to przestrzeń dla marek, które myślą o ekspansji w najlepszych możliwych warunkach – z doskonałą widocznością, intensywnym ruchem pieszym i lokalizacją w ścisłym centrum Warszawy. To naturalny wybór dla brandów, które chcą rozwijać swój biznes w otoczeniu silnych, międzynarodowych graczy. Obecność LUCA pokazuje, że koncepty o wyrazistej tożsamości i jasno określonej strategii wzrostu dostrzegają potencjał tego miejsca – mówi Szymon Mińczuk, Retail Director G City Europe.
LUCA działa pod hasłem „DOBRE RZECZY, DOBRZE ZROBIONE”, a jej misją jest dostarczanie wysokiej jakości wypieków, tworzonych z pasją i dbałością o autentyczny smak. To miejsce dla tych, którzy cenią prostotę, jakość i ciepłe, świeże wypieki dostępne od ręki. Z okazji otwarcia w Wars Sawa Junior przez pierwsze trzy dni klienci, którzy pokażą, że obserwują profil LUCA Bakery na Instagramie, otrzymają dwa produkty w prezencie.
| Nadesłał:
            KatarzynaD. | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)