Gospodarka » Żywność
Piccolo Party Strawberry – duża porcja bąbelków na 18. urodziny marki
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Z okazji osiemnastych urodzin proponuje najmłodszym Piccolo Party Strawberry 1,5L – napój o podwójnej pojemności w uwielbianym przez małych imprezowiczów truskawkowym smaku i wyróżniającej się zimowej odsłonie graficznej.
Świat najmłodszych jest tak wyjątkowy, dzięki ich niezwykłej wyobraźni. Nasze pociechy uwielbiają bawić się i fantazjować, tworząc swój własny magiczny świat. Mikołaj, Gwiazdka, Sylwester i Karnawał to jedyny w roku okres, kiedy każde dziecko wierzy, że jego marzenia się spełnią. Spraw by ten czas był dla Twojego malucha niepowtarzalny! Piccolo umili każdą wyjątkową okazję, podczas której dzieci świętują swoje najważniejsze i najpiękniejsze chwile!
Podwójna porcja bąbelków to najlepsze zaproszenie do wspólnego świętowania w rodzinnym gronie. Zawsze, gdy radosnej zabawie towarzyszy Piccolo, jego kolorowe bąbelki pozwalają uwolnić dziecięcą wyobraźnię i wyruszyć razem z dzieckiem w magiczną podróż do krainy marzeń.
Piccolo to absolutny lider segmentu musujących napojów bezalkoholowych w Polsce i ekspert od wspólnego świętowania w rodzinnym gronie. Nowe Piccolo Party Strawberry o smaku truskawkowym dostępne będzie od połowy listopada 2011 r. w sklepach na terenie całej Polski. Rekomendowana cena detaliczna napoju to 14,99 PLN/ pojemność 1,5L
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)