Technologie » Telekomunikacja
PH MATARNIA Z INNOWACYJNĄ KARTĄ LOJALNOŚCIOWĄ
PH Matarnia poszerza ofertę o możliwość korzystania z nowoczesnej platformy zakupowej. Pobranie aplikacji proponuje zarówno osobom lubiącym robić zakupy pod wypływem chwili, jak i tym, którzy wolą wcześniej zapoznać się z ofertą i dokładnie zaplanować wizytę w centrum.
– Aplikacja to nasz nowy kanał komunikacji z klientami centrum. Wirtualna karta lojalnościowa, którą już teraz mogą założyć, jest nowoczesnym i bezpłatnym sposobem na jeszcze przyjemniejsze zakupy. Teraz klientom PH Matarnia nie umknie żadna promocja w sklepach biorących udział w projekcie – mówi Katarzyna Kaczmarek Marketing Manager PH Matarnia. Jesteśmy centrum, które pod względem technologicznym idzie z duchem czasu, odpowiada na potrzeby klientów i dopasowuje się do stylu życia lokalnej społeczności – dodaje.
Udostępniając kartę stałego klienta, w ramach współpracy z konkretnymi najemcami, centrum oferuje jeszcze więcej promocji, z których skorzystać mogą jedynie posiadacze Karty Stałego Klienta PH Matarnia.
– Dostarczamy naszym klientom nie tylko inspiracji, ale przede wszystkim dajemy więcej możliwości zakupowych. Proponujemy nowe oferty i zniżki przez cały rok. Założenie karty lojalnościowej pozwala na otrzymanie jeszcze większej liczby rabatów dostępnych tylko w naszym centrum. Klienci, zabierając na zakupy telefon, mogą skorzystać z oferowanych zniżek w wygodny i szybki sposób – dodaje Katarzyna Kaczmarek.
Korzystający z aplikacji sami mogą obserwować swoje ulubione marki dostępne w centrum w wielu kategoriach. Należą do nich np.: odzież i obuwie, artykuły dla dzieci, uroda, zdrowie. Istnieje możliwość otrzymywania powiadomień PUSH z najnowszymi promocjami, co daje możliwość śledzenia aktualnej oferty. Dostępna jest również opcja sporządzania list zakupowych, co ułatwia codzienne zakupy.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)