Gospodarka » Bezpieczeństwo
PGE ostrzega: e-mail z tytułem "eFaktura za energię elektryczną" może zawierać groźnego wirusa
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Informujemy, że PGE nie jest nadawcą tych  wiadomości, a fałszywy e-mail może stanowić zagrożenie niebezpiecznym  wirusem typu „trojan”. Wiadomości trafiają na przypadkowe skrzynki  pocztowe – do PGE zgłaszają się osoby z całego kraju, zarówno Klienci  jak i osoby, które posiadają innego sprzedawcę energii.  
 Jak rozpoznać prawdziwą eFakturę wystawioną przez PGE Obrót?
·         Nadawca: Firma Blue Media, która świadczy usługę generowania i wysyłania eFaktur dla PGE Obrót
·         Adres e-mail nadawcy:    pge-efaktura@bluemedia.pl  
·         Tytuł wiadomości: Powiadomienie o wystawieniu nowego rachunku 
·         Załącznik: wiadomość zawiera załącznik, którym jest standardowa faktura za energię elektryczną 
·         Logotypy: logo Blue Media, logo PGE eFaktura
·          Treść maila zawiera: numer faktury, datę wystawiania faktury, termin  płatności, indywidualny numer konta oraz tytuł płatności
·         Faktura dostarczana jest na adres mailowy klienta zgodnie z okresem rozliczeniowym
 
PGE  apeluje do wszystkich klientów, by dla bezpieczeństwa swojego sprzętu  elektronicznego i znajdujących się na nim danych, nie otwierali  wiadomości zatytułowanej „eFaktura za energię elektryczną (numer)”.
PGE Obrót    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)