Społeczeństwo » Szkolnictwo i nauka
PGE Obrót dla uczniów "elektryka"
Mecenasem projektu jest PGE  Obrót S.A.
  
Projekt zatytułowany „Podróż do przyszłości” powstał z inicjatywy  uczniów „elektryka”. Jest to wymowny symbol elektryczności i samej  szkoły (żarówka), miasta (ratusz) oraz podróży ku lepszej przyszłości  (rakieta). Mural ma ok. 13x12 m i jest największym tego typu dziełem w  Zamościu i regionie. 
Malowanie trwało 5 dni. Mural wykonały  „STFORKY”, bardzo prężnie działająca grupa w zamojskim świecie  artystycznym. Tworzą oni nowoczesne dzieła w przestrzeni miejskiej. Ich  charakterystyczny styl stał się artystyczną marką Zamościa.  Artyści  przyznali, że był to ich największy powierzchniowo projekt.
Mieszkańcy  już teraz twierdzą, że mural stanie się jedną z atrakcji turystycznych  Zamościa, bo – jak mówią – „mamy największą żarówkę w Polsce”.  Nieformalnie mural został nazwany przez uczniów „elektryka”… "ŻARÓWA".  
 
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)