Firma » Reklama
Personalizacja w Redlink.pl
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Personalizacja w Redlink.pl to możliwość zindywidualizowania treści oraz tematu komunikatu i dobrania go do każdego z odbiorców z osobna. Tak spersonalizowana wiadomość przyciąga uwagę i wywołuje zdecydowanie bardziej pozytywne reakcje niż bezosobowe kampanie nastawione na przekaz masowy. W efekcie, potencjalny spam zostaje zastąpiony wartościowym komunikatem trafiającym w potrzeby adresata.
Szanse powodzenia kampanii rosną wraz z liczbą uwzględnionych znaczników personalizujących przekaz. Ich wybór w Redlink.pl zależy od utworzonych wcześniej pól definiowalnych, które ustalane są przez użytkownika w zależności od potrzeb danej kampanii. Znacznikiem może być imię, nazwisko, nazwa firmy, stanowisko, a nawet wysokość kredytu.
Wykorzystanie znaczników personalizacji możliwe jest dla każdego rodzaju kampanii: mailowej, smsowej, głosowej oraz faksowej.
Więcej szczegółów znaleźć można na stronie www.redlink.pl.

Technologia z sercem: MOVA rusza z akcją „Futrzasta Gwiazdka”
Ocieplenie ETICS na ETICS. Jak dobrać łączniki do termoizolacji?
Waterdrop oficjalnym partnerem turnieju Australian Open 2026
Komentarze (0)