Dom » Budownictwo
Perły Ceramiki UE - szczęśliwa trzynastka dla Grupy Paradyż
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Konkurs ma na celu promowanie płytek ceramicznych wyróżniających się   wzornictwem i parametrami technicznymi.  
12 pereł dla produktów 
W tegorocznej edycji konkursu Grupa Paradyż otrzymała nagrody w kategorii Perły Ceramiki UE 2013 w klasie standard za kolekcje: Midian , Tamoe  i Doblo . Jury i redakcja kwartalnika „Wokół Płytek Ceramicznych”  docenili w klasie premium kolekcje: Rino , Zonda / Zon  by My Way, Agat  by My Way, Hasel  oraz dekoracje szklane Murano   by My Way. Kolekcjom Doblo, Hasel i Tamoe przyznano również Perły  Ceramiki Dystrybutorów. Natomiast dzięki głosom architektów i  projektantów wnętrz Perłę Ceramiki Projektantów – użytkowników CAD Decor  otrzymała kolekcja Agat by My Way. 
9. Wielka Perła z Diamentami
Już  po raz 9. Grupa Paradyż – jako producent z największą liczbą nagród i  nominacji – została uhonorowana Wielką Perłą Ceramiki UE z Diamentami.  Podczas 10. edycji konkursu, to wyjątkowe wyróżnienie odebrał Prezes  Zarządu Spółek Grupy Paradyż, Łukasz Kardas. Cieszy mnie, że nasza misja  „Inspirują nas Twoje marzenia” ma odzwierciedlenie w rzeczywistości.  Tak liczne nagrody pokazują, że wspólna praca w Grupie Paradyż, która ma  na celu dostarczać na rynek najlepsze pod każdym względem produkty i  usługi, przynosi zamierzone efekty. Obiecujemy, że kolekcje, które w tym  roku dołączą do portfolio Grupy Paradyż będą na równie wysokim  poziomie, ponieważ naszą pasją jest kreowanie nowych trendów i  spełnianie marzeń Klientów o pięknych wnętrzach – powiedział Kardas. 
Zapraszamy także na www.paradyz.com  oraz www.myway-paradyz.com . 
  
 
Fot. Grupa Paradyż
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group - propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm - produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę "Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)