Rozrywka » Prezenty
Pełne słodyczy nowe Carlo Rossi
Subtelna słodycz Sweet Red to zupełnie nowy smak w rodzinie win stołowych Carlo Rossi i jednocześnie niespodzianka dla wielbicieli słodkich win. Carlo Rossi Sweet Red zaskakuje subtelną delikatnością oraz bogactwem aromatu świeżych owoców z
domieszką nuty wanilii. Najlepiej smakuje, gdy zostanie mocno schłodzone. 
Carlo Rossi Sweet Red to unikalna propozycja nowego smaku idealnie dopasowanego do preferencji polskich konsumentów. Obecnie
segment win słodkich i półsłodkich stanowi blisko 50% rynku i dynamicznie
rośnie.[2] W tej sytuacji nasz nowy produkt może pomóc w zwiększeniu sprzedaży w sklepie, gdyż jest odpowiedzią na zapotrzebowanie
klientów szukających silnej, sprawdzonej marki wina słodkiego. Wprowadzeniu na
rynek Carlo Rossi Sweet Red towarzyszy ogólnokrajowa kampania handlowa pod
hasłem „Łagodne jak zawsze, słodkie tak jak lubisz", która rozpoczęła się w
sierpniu i potrwa do października br."- powiedział Andrzej Studziński, Senior Brand Manager Carlo Rossi, CEDC. 
Kreację oraz materiały do kampanii Carlo Rossi Sweet Red przygotowała Agencja Publicis - Digital Wonderland.
Rekomendowana średnia cena półkowa to 19,99 PLN/0,75 l. Dostępna jest też
pojemność 1,5 l. 
W ofercie Carlo Rossi znajdują się również: szlachetne wina szczepowe Cabernet Sauvignon oraz Chardonnay, wina półwytrawne czerwone, różowe i białe oraz orzeźwiające Frescato.
[1] Deklaracja zakupu marki wg
Millward Brown SMG/KRC, marzec 2011, badanie na ogólnopolskiej losowej próbie
1912 osób w wieku 18-60 lat pijących wino co najmniej raz w miesiącu
[2] Udział roczny 49% w ujęciu
ilościowym TT, wg AC Nielsen, MAT, AM 2012. Przyrost 9% w ujęciu ilościowym, wg AC Nielsen MAT, FM 2012
    
    	
| Nadesłał:
            Grzes33 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)