Rozrywka » Prezenty
PAYBACK z nową, bardziej angażującą stroną internetową
Nowy serwis ze spersonalizowanymi ofertami, ciekawymi funkcjonalnościami oraz atrakcyjną grafiką, a także układem pozwalającym na łatwiejszą nawigację i bardziej intuicyjny dostęp do informacji wystartował 21 marca 2018 roku.
Uczestnicy Programu na nowej stronie PAYBACK.pl znajdą jeszcze więcej spersonalizowanych ofert od swoich ulubionych partnerów, dzięki czemu będą mogli szybciej zbierać punkty PAYBACK. Dodatkowo, nowy portal umożliwia wybór nagrody, którą chce się zdobyć. Rozbudowana została również sekcja monitorowania aktywności w ramach Programu. Znajdują się w niej przejrzyste wykresy podsumowujące dotychczasowe działania oraz historia zbieranych punktów. Funkcjonalności te pozwalają uczestnikom na bieżąco monitować postęp w gromadzeniu punktów oraz pomagają podejmować kolejne kroki mające na celu szybsze otrzymanie wymarzonej nagrody.
– Projektując nową odsłonę witryny PAYBACK.pl zależało nam na jeszcze większym zaangażowaniu uczestników w Program PAYBACK. Jest to zgodne z naszą filozofią, która zakłada przechodzenie od pasywnej lojalizacji w kierunku aktywnego angażowania. W związku z tym, na stronie pojawiły się interaktywne elementy pozwalające na śledzenie postępów w zbieraniu punktów czy wyznaczanie sobie samemu celu, jakim jest zdobycie wybranej nagrody. Ważnym elementem angażowania jest również personalizacja, dlatego na przykład kupony na stronie będą się wyświetlać w kolejności dopasowanej do preferencji danego użytkownika – mówi Małgorzata Nasternak, Product&UX Team Leader w PAYBACK Polska.
Na odświeżonej stronie PAYBACK.pl pojawi się też wiele nowych możliwości filtrowania i wyszukiwania kuponów oraz partnerów. Te dwa elementy będzie można sortować po kategorii, alfabetycznie lub po ostatnio dodanych czy rekomendowanych, dzięki czemu odnalezienie intersującej nas oferty będzie jeszcze łatwiejsze. Uczestnicy Programu w dalszym ciągu będą mogli zbierać punkty za oglądanie spotów reklamowych w ramach Videomanii i tym samym, w łatwy i przyjemny sposób przybliżać się do nagród.
| Nadesłał:
            MultiComm | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)