Moda » Odzież
PART II, CZYLI ROMANTYCZNA JESIEŃ WEDŁUG MARKI BYCABO
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Najnowsza kolekcja na sezon jesień/zima 2016 to kwintesencja romantyczności i zmysłowości. Zamknięte w niecodziennych formach ubrania, mogą towarzyszyć nam zarówno w czasie pracy, jak i podczas wieczornego spotkania.
ByCabo to marka, dla której inspiracją jest moda uliczna oraz najlepsi światowi projektanci. W najnowszej kolekcji AW16 pojawiły się prawdziwe modowe hity, jak falbany, żaboty czy wiązania pod szyją, które odnaleźć można w pokazach takich sław, jak Chloe, McQueen, Rodarte czy Valentino. Ubrania marki tworzone są z myślą o kobietach podążających za aktualnymi trendami, a jednocześnie chcących wyróżnić się z tłumu niebanalnymi stylizacjami.
Stonowana kolorystyka ubrań od byCabo – biel, czerń i złotawe beże – pozwala tworzyć wiele uniwersalnych outfitów i bawić się dodatkami. Wiązane pod szyją wzorzyste tuniki, koszule z eleganckim żabotem, czy zaskakujące sukienki w stylu dworskim sprawdzą się w szafie niejednej miłośniczki mody. Dostępne w limitowanych krótkich seriach ubrania, tworzone są z wyjątkową dbałością o szczegóły. Wykorzystane w kolekcji szlachetne, włoskie materiały to przede wszystkim wełny, alpaka oraz jedwabie, gwarantujące wyjątkowy komfort noszenia.
Kolekcja marki byCabo na sezon jesień/zima 2016 to propozycje zarówno na beztroski weekend, jak i zabiegany tydzień. Oryginalne kroje, ciekawe wzory oraz przyjemne materiały sprawdzą się w każdej sytuacji, będąc doskonałym rozwiązaniem na co dzień – bez względu na to, co robisz i gdzie się znajdujesz.
| Nadesłał:
            Aliganza | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)