Gospodarka » Żywność
PARÓWKI PIRATKI Z 93% MIĘSA OD LIDLA – DOSKONAŁY WYBÓR DLA DZIECI
                Wszyscy wiemy, jak bardzo dzieci uwielbiają parówki, po które chętnie sięgają nawet największe niejadki. Proponując te produkty maluchom, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę na ich skład.
	
    
	Piratki bez „E"Decydując się na zakup parówek, szczególnie dla najmłodszych, w pierwszej kolejności powinniśmy sprawdzić zawartość mięsa w produkcie - Lidl proponuje swoim klientom parówki Piratki (3,99 zł/200 g/ 1 opak.) o wysokiej zawartości mięsa wieprzowego z szynki - aż 93%. Kolejną kwestią, którą należy zweryfikować przed zakupem jest skład produktu. Parówki Piratki są wyprodukowane bez dodatku fosforanów, barwników, substancji konserwujących czy glutaminianu monosodowego, wzmacniającego smak. Dodatkowo produkt ten pozbawiony jest glutenu, co czyni go dostępnym dla wszystkich. Wartym podkreślenia atutem jest także brak osłonki na parówkach, co ułatwia maluchom ich konsumpcję. Parówki zapakowane są w dwukomorowe opakowanie (po 100 g/ 5 porcji każda komora), co pomaga dłużej utrzymać świeżość produktu.
A Ty co wybierzesz? 
Rodziców, którzy chcą zaproponować swoim pociechom smaczną i wartościową przekąskę, która z pewnością sprosta ich smakowym wymaganiom, zapraszamy do sklepów Lidl, gdzie w ofercie stałej dostępne są parówki z szynki Piratki marki Pikok.     
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            informacje_ms | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)