Gospodarka » Żywność
Pan Pomidor z porcją ciepła na warszawskich ulicach
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Gorące degustacje potrwają w centrum Warszawy do 8 marca, a w tym czasie mieszkańcy stolicy, w drodze do pracy, będą mogli spróbować świeżych, zdrowych i gorących zup tej marki.
Przeczytaj również
Marka Pan Pomidor, zimową akcją degustacyjną chce przekonać warszawiaków do spróbowania gotowych, przygotowanych wyłącznie z naturalnych składników i bez konserwantów zup.
„Zależy nam, by nie tylko rozgrzać przechodniów w mroźne dni, ale przede wszystkim przekonać śpieszących się ludzi, że dania gotowe mogą być zdrowe, smaczne i stanowić doskonałe uzupełnienie codziennej diety" - przekonuje Aleksandra Kaszkowiak - Niewola, marketing manager Pan Pomidor & Company.
Degustacje w Warszawie to kolejna odsłona „Porcji ciepła od Pana Pomidora”, którą producent zainicjował w styczniu. Świeże i gorące zupy Pan Pomidor rozgrzewały wówczas i napędzały pozytywną energią wszystkich wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy.
Marcowe aktywności marki wspierane będą w mediach społecznościowych oraz działaniami PR, za które odpowiada ConTrust Communication.
Zupy Pan Pomidor to smaczny i w 100% naturalny posiłek, gotowy do zjedzenia w 4 minuty. Wegetariańskie danie dla wszystkich, którzy chcą odżywiać się zdrowo, lekko i smacznie, a nie zawsze mają czas na gotowanie. Zupy są rozlewane na gorąco i zamykane w pojemnikach od razu po nalaniu – tak jak się to robiło dawniej. Nie ma w nich ani grama konserwantów, można je więc podawać także dzieciom. Zupy są do nabycia w sklepach sieci Carrefour, Auchan, E.Leclerc, Żabka, Piotr i Paweł, Organic oraz Tesco.
    
    
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)