Zdrowie » Ciało
Pachnące i słodkie odliczanie do świąt
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Kalendarze adwentowe, choć ich pochodzenie nie jest polskie, znakomicie wpisały się w rodzimy rynek produktów około świątecznych. Marka Mixit.pl, producent musli komponowanego na indywidualne życzenie i zdrowych przekąsek, w tym roku po raz kolejny zaprojektowała kuszący słodyczami terminarz, a na dwa tygodnie przed oficjalną premierą ma już kilkaset zamówień w przedsprzedaży.
- Edycje limitowane zawsze są hitem, bo wszyscy lubimy atmosferę świąt, zapachy potraw i ciast, wyjątkowość tego okresu w kończącym się roku - mówi Tomasz Kępa, manager na Polskę w Mixit.pl – A ponieważ pomysł okazał się bardzo trafiony, w tym roku przygotowaliśmy dodatkowo kilka innych smacznych propozycji.
W tym roku słodkie odliczanie do świąt z Mixit można przeprowadzić na dwa sposoby. Pierwszy, to Mixitkowy kalendarz adwentowy z dwudziestoma czterema Mixitkami, czyli słodkimi batonikami na bazie produktów naturalnych (wszystkie są bezglutenowe). Drugi, to Kalendarz adwentowy - Saszetki, z dwudziestoma czterema saszetkami po brzegi wypełnionymi liofilizowanymi owocami, mieszankami orzechowymi, musli i kaszami oraz drinkami proteinowymi.
Dopełnieniem limitowanej oferty świątecznej jest Mieszanka Bożonarodzeniowa, bestseller z ubiegłego roku podany w nowym opakowaniu oraz Bożonarodzeniowe Mixitki.
Jak zapewnia producent tych słodkości, wystarczy otworzyć którekolwiek opakowanie z limitowanej edycji, aby poczuć świąteczny aromat cynamonu, żurawiny, migdałów, pomarańczy, anyżu i goździków.
***
Mixit.pl to producent musli i kasz do indywidualnego komponowania. Na swojej stronie internetowej oferuje do wyboru ponad 90 składników – różne rodzaje kasz i płatków zbóż, bakalie, owoce liofilizowane i inne dodatki. Mogą z nich powstać mieszanki bezglutenowe, niskocukrowe, czy np. bogate w błonnik.
Nadesłał:
embro
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)