Gospodarka » Żywność
Owocowy kubek FIT Delecta – pierwszy, lekki kisiel z superfoods
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Receptury nowych kisieli Owocowy Kubek FIT opracowano zgodnie z założeniami „czystej etykiety”, bazując na naturalnych, szlachetnych składnikach zaliczanych do superfoods, takich jak: quinoa (komosa ryżowa), amarantus i acerola (wiśnia z Barbados).
Nowy produkt jest dostępny w trzech smakach: aronia, czerwona porzeczka i pigwa. Polskie owoce, słynące m.in. z bogactwa witamin i przeciwutleniaczy, podnoszą wartość odżywczą deserów oraz nadają im wyraźnie owocowy smak.
Unikalną cechą kisieli Owocowy Kubek FIT Delecta jest obniżona o 30% zawartość cukru, co przekłada się wprost na niską kaloryczność deseru. Jedna porcja gotowej przekąski to zaledwie 97-98 kcal.
Funkcjonalne dodatki, bogactwo składników odżywczych i obniżona kaloryczność w połączeniu z łatwością przygotowania kisielu (zawartość saszetki wystarczy wymieszać z 175 ml gorącej wody), czynią Owocowy Kubek FIT doskonałą przekąską dla osób żyjących intensywnie, lecz dbających o zdrową dietę i dobre samopoczucie.
Nowe produkty marki Delecta doskonale wpisują się w bieżące trendy zdrowego odżywiania, „naturalności jedzenia” (preferowanie autentycznych i prostych receptur, naturalnych składników, powrotu do korzeni) oraz „spersonalizowanego zdrowia” – zaspokajania bardzo indywidualnych potrzeb, w celu osiągnięcia fizycznej, psychicznej i emocjonalnej równowagi.
Kisiele Owocowy Kubek FIT są dostępne w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji od 23 stycznia br. w sugerowanej cenie det. ok. 1,49 zł za sztukę.
| Nadesłał:
            KMC | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)