Gospodarka » Żywność
OTWARCIE PIERWSZEGO SKLEPU SIECI LIDL W LEGIONOWIE
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W sklepie sieci Lidl w Legionowie znaleźć będzie można ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę tekstyliów i artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio dwa razy w tygodniu. W nowej placówce, z okazji otwarcia, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w atrakcyjnych cenach.
W dniu otwarcia zapraszamy do udziału w pokazach kulinarnych oraz konkursach i zabawach - również dla najmłodszych. Dodatkowo na klientów będą czekały m.in. pyszna kawa oraz słodki i grillowy poczęstunek.
Sklep sieci Lidl w Legionowie zlokalizowany przy ul. Jagiellońskiej 25 ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1280 m2. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 20 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 21:00, a w niedzielę od 9:00 do 18:00. Ponadto dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy ok. 80 miejsc parkingowych.
„To nasza pierwsza placówka w Legionowie. Bardzo się cieszymy z faktu, że nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Stale dążymy do tego, aby zapewniać klientom coraz ciekawszą ofertę i produkty wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Zapraszamy wszystkich klientów do nowej placówki" - podsumowuje Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
W trosce o lepsze jutro - ekologiczne rozwiązania w sklepie Lidl
W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania:
•	nowoczesny system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych
•	pompy ciepła
Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej tego obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.     
    	
| Nadesłał:
            informacje_ms | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)