Technologie » Internet
OTTO rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną byss.pl
Grupa Otto jest największym na świecie detalistą internetowym, oferującym produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad 120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W Niemczech marka znana jest od ponad 60 lat i zajmuje I miejsce wśród sklepów internetowych z odzieżą. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Do wieloetapowego przetargu na obsługę marketingową marki stanęło kilka agencji, spośród których wyłoniona została agencja byss.pl.
W przetargu zwyciężyliśmy wspólnie z internetową siecią reklamową IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla Otto.pl. Zakres naszej współpracy, oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii marketingowych w Internecie, obejmie także działania PR. Jesteśmy bardzo dumni, że tak znana marka dołączyła do grona naszych Klientów. Ten projekt jest dla nas bardzo ciekawym wyzwaniem i to na bardzo trudnym polu jakim jest polski e-commerce - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl
OTTO proponuje swoim klientom ponad 15 000 produktów 246 światowych marek, takich jak Calvin Klein, Laura Scott, Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Adidas, Puma, Mustang, Levi’s, Wrangler, czy Tom Tailor.
Witryna www.otto.pl powstała na nowoczesnej platformie internetowej iShop.
Nadesłał:
Sebastian Bazylak
|
DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)