Technologie » Internet
OTTO rozpoczyna współpracę z agencją interaktywną byss.pl
Grupa Otto jest największym na świecie detalistą internetowym,  oferującym produkty branży odzieżowej i lifestyle’owej. Tworzy ją ponad  120 firm działających w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W Niemczech  marka znana jest od ponad 60 lat i zajmuje I miejsce wśród sklepów  internetowych z odzieżą. Do kilku lokalnych wersji serwisu, m.in. w  Austrii i Holandii, niedawno dołączyła również polska – www.otto.pl. Do  wieloetapowego przetargu na obsługę marketingową marki stanęło kilka  agencji, spośród których wyłoniona została agencja byss.pl. 
 
W przetargu zwyciężyliśmy wspólnie z internetową siecią reklamową  IDMnet, która zajmie się planowaniem mediów dla Otto.pl. Zakres naszej  współpracy, oprócz przygotowania koncepcji i realizacji kampanii  marketingowych w Internecie, obejmie także działania PR. Jesteśmy bardzo  dumni, że tak znana marka dołączyła do grona naszych Klientów. Ten  projekt jest dla nas bardzo ciekawym wyzwaniem i to na bardzo trudnym  polu jakim jest polski e-commerce - mówi Daniel Czapiewski, dyrektor  strategiczny byss.pl 
 
OTTO proponuje swoim klientom ponad 15 000 produktów 246 światowych  marek, takich jak Calvin Klein, Laura Scott, Esprit, s.Oliver, Triumph,  Geox, Adidas, Puma, Mustang, Levi’s, Wrangler, czy Tom Tailor. 
 
Witryna www.otto.pl powstała na nowoczesnej platformie internetowej iShop.    
    	
| Nadesłał:
            Sebastian Bazylak | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)