Firma » Prawo
Oświadczenie Media Markt w sprawie decyzji UOKiK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Decyzja UOKiK jest nieprawomocna, a Spółka nie zgadzając się z postawionymi w decyzji zarzutami zaskarżyła ją już do Sądu Okręgowego w Warszawie – Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i w tej chwili oczekuje na rozprawę sądową w tej sprawie. Wbrew zarzutom postawionym przez Prezesa UOKiK Media Markt w Olsztynie nie naruszała interesów konsumentów w sposób podany w decyzji.
Wprost przeciwnie, zarówno sklep Media Markt w Olsztynie, jak i inne sklepy sieci Media Markt działające w Polsce, zawsze respektowały prawa konsumentów, w tym także ich uprawnienia do reklamowania zakupionych towarów. Mało tego, w większości przypadków sklepy te wychodzą ponad swoje obowiązki wynikające z przepisów i uwzględniają także te reklamacje, które obiektywnie powinny być odrzucone. Nie jest też prawdą, co zarzuca zaskarżona decyzja, że Spółka odmawiała przyjmowania reklamacjilub narzucała konsumentom sposoby, w jaki mają udowodnić, że niezgodność towarów z umową sprzedaży istniała już w chwili ich wydania (czyli w praktyce w chwili zakupu) w sytuacjach, w których niezgodność ta była wykryta po upływie 6 miesięcy od tej chwili.Wprost przeciwnie, reklamacje konsumentów są zawsze przez nią przyjmowane do załatwienia, a nadto Spółka pozostawia konsumentom pełną swobodę co do sposobu wykazania podnoszonych przez nich faktów. Wierzymy, iż w toku postępowania sądowego zarzuty postawione przez Prezesa UOKiK zostaną zweryfikowane na korzyść Media Markt w Olsztynie. W przypadku dalszych pytań w tej sprawie proszę o kontakt.
Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy Media Markt,Tel.: 022 517 11 86, E-mail: batog@media-saturn.com
| Nadesłał:
            Wioletta Batóg | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)