Zdrowie » Ciało
Ostry jak TABASCO®...
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Stany Zjednoczone to kolebka współczesnych smaków i potraw, które nieprzerwanie zyskują na popularności. Świat pędzi, a jego mieszkańcy poszukują coraz to nowych, ekscytujących wrażeń, w tym także smakowych. Nic nie dostarczy ich tak skutecznie, jak rodzina ostrych sosów TABASCO®, które są idealnym uzupełnieniem większości potraw i nawet najprostszym z nich nadają wyjątkowego smaku.
Sosy TABASCO® powstają na bazie niezwykle ostrej papryki tabasco, jednej z odmian papryki chilli. Sama nazwa pochodzi od nazwy stanu w Meksyku 
 i oznacza „kraj o gorącej i wilgotnej ziemi“. W połowie XIX wieku, rodzina  McIlhenny Co. zastrzegła tę nazwę dla produkowanego przez nich, wyjątkowo ostrego sosu, powstającego na bazie ostrych papryk tabasco i wyłącznie z naturalnych składników. Zgodnie z recepturą, opracowaną przez Edmunda McIlhenny'ego w 1868 roku, dojrzałe papryczki miażdżone są z solą, następnie dojrzewają w dębowych beczkach przez 3 lata, po czym są mieszane z octem winnym. Wszystko po to, aby dostarczyć klientom produkt o wyjątkowym smaku i uniwersalnym zastosowaniu. 
 Sosy TABASCO® używane są do marynowania mięs, przyprawiania potraw z grilla oraz uzupełniania smaku potraw warzywnych, ze szczególnym uwzględnieniem tych bazujących na roślinach strączkowych. Męskiej części smakoszy ostrych jak brzytwa smaków, TABASCO® może być znane jako przyprawa podkreślająca smak popularnego drinka „Krwawa Mary“ lub shota „Wściekły pies“.   
W tej najostrzejszej rodzinie sosów znajdziemy uniwersalny sos TABASCO® Original, zielony sos TABASCO® Green Jalapeño, lżejszy w smaku, sos TABASCO® Chipotle Pepper, TABASCO® Garlic Pepper uzupełniony o delikatną nutę czosnku i sos TABASCO® Habanero, którego smak zabierze nas na gorącą Jamaikę.
Produkty dostępne są we wszystkich sklepach sieciowych.
| Nadesłał:
            WalkPR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)