Firma » Reklama
Ostatnia szansa na wygraną w konkursie Ad4Mass
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Konkurs jest ściśle związany z poradnikiem „ABC reklamy w Internecie", którego pierwszy odcinek został opublikowany w serwisie skierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw Biznes-Firma.pl pod koniec lipca. Ostatnia, szósta część poradnika, ukaże się w Internecie 31 sierpnia.
Poszczególne odcinki dokładnie opisują zagadnienia związane z reklamowaniem się w globalnej sieci. Omówione zostały między innymi tematy tworzenia kampanii reklamowej, optymalizacji strony internetowej oraz sposobów zarabiania na niej.
Na koniec każdego odcinka publikowane jest pytanie konkursowe. Osoby, które udzielą największej liczby poprawnych odpowiedzi mogą wygrać kampanię reklamową wartą 700 zł do wykorzystania w Ad4Mass. Dla zdobywcy II miejsca czeka kampania o wartości 200 zł, natomiast dla III miejsca - 100 zł.
- Tworząc poradnik chcieliśmy przybliżyć tematykę reklamy w Internecie szczególnie osobom, które do tej pory nie korzystały z Internetu by promować swoje towary lub usługi. Naszym celem było omówienie podstawowych zalet tego medium i przełamanie stereotypu mówiącego, że reklama musi być droga - mówi Piotr Kasprzycki, twórca Ad4Mass.pl, systemu do zarządzania reklamą w Internecie.
Przed osobami biorącymi udział w konkursie jeszcze jedno, szóste pytanie. To również ostatnia szansa dla niezdecydowanych. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 12 września.
Nadesłał:
klok
|

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)