Zdrowie » Ciało
Orzeźwiająca moc tańca, czyli Oranżada Hellena w show You Can Dance - Po Prostu Tańcz!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wiosenne wibracje!
Królowa musujących bąbelków – czerwona Oranżada Hellena w puszce, towarzyszy uczestnikom podczas wszystkich etapów programu. Orzeźwia ich w trakcie precastingów, castingów, treningów, szkoleń, na backstage’u i w trakcie tanecznych popisów emitowanych w telewizji na żywo. Kultowa Oranżada Hellena w trendy puszce już po raz drugi wspiera tancerzy show You Can Dance – Po Prostu Tańcz. Dla wszystkich uczestników to nie tylko dawka musującego orzeźwienia, ale też chwila beztroskiego relaksu po tanecznym wysiłku. Oranżada Hellena wprowadza imprezowy klimat, dlatego idealnie pasuje do programu, w którym liczą się taniec, emocje, pozytywna rywalizacja i energetyczne wibracje na parkiecie.
Nowa edycja – nowe twarze
Mowa tu nie tylko o talentach, które będą pojawiać się podczas kolejnych odcinków. Tegoroczna edycja zaskoczy wszystkich wiernych fanów energetycznego show. Największe zmiany zaszły w loży jurorskiej. Taneczną rywalizację oceniać będzie jury w składzie: Augustin Egurolla, Michał Piróg oraz finaliści poprzednich edycji – Ida Nowakowska – Herndon oraz Maciej „Gleba” Florek. To właśnie oni, jak nikt inny, rozumieją ogromne emocje towarzyszące młodym tancerzom. Program po raz kolejny poprowadzi prawdziwy wulkan energii - Patricia Kazadi.
Emocji na parkiecie z pewnością nie zabraknie, bo jest o co walczyć! Zwycięzca show wygra kurs w prestiżowej szkole tańca o wartości 100 tysięcy złotych, który może stać się przepustką do międzynarodowej kariery tanecznej.
Pierwszy odcinek IX edycji You Can Dance już w środę – 17 lutego o godzinie 21:30 na antenie TVN.
Za kampanię reklamową odpowiadają dom mediowy Universal McCann oraz agencja reklamowa GonnaBe. Za zakup mediów odpowiada Mediabrands Studios – specjalistyczna komórka w IPG Mediabrands.
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)