Dom » Budownictwo
„Orzeł wśród blach” – nowe oblicze firmy Regamet
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Firma Regamet powstała blisko 30 lat temu. Od tego czasu intensywnie się rozwija, stale poszerzając swój asortyment i zdobywając nowe rynki. Obecnie, przedsiębiorstwo jest jednym z głównych producentów blachodachówek oraz blach trapezowych na Podkarpaciu. Poprzez stały rozwój produktowego portfolio i wdrażanie nowych technologii produkcyjnych Regamet dąży do zwiększania swojej rozpoznawalności zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. Nowy sygnet i claim to wizualny przejaw kolejnych zmian w strategii działania firmy.
Regamet rozwija skrzydła biznesowe
Odświeżony logotyp Regamet zyskał nowocześniejszą i bardziej ekspresyjną odsłonę. Jego istotnym elementem jest sygnet symbolizujący orła, który ma odzwierciedlać bliskie dla firmy wartości, takie jak polskość, bezpieczeństwo oraz odwaga i dynamika w działaniu. Zmianie uległa także kolorystyka znaku firmowego. Teraz jest to wyrazista czerwień, przywołująca na myśl aktywność i energię oraz czerń, która symbolizuje profesjonalizm. Hasło „Orzeł wśród blach" podkreśla fakt, iż Regamet jest wiodącym producentem pokryć dachowych na rynku polskim. 
- Zmiana logotypu to wizualny przejaw dynamicznego rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Chcemy poszerzać ofertę o innowacyjne produkty i rozbudowywać sieć dystrybucji również poza naszym rodzimym regionem. Przywiązujemy dużą wagę do kwestii jakości pokryć dachowych i jako ekspert w tym zakresie będziemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w ramach szeroko zakrojonych działań promocyjnych edukacyjnych. Jesteśmy przekonani, że orzeł, który zagościł w naszym logotypie, pozwoli nam jeszcze szerzej rozwinąć skrzydła biznesowe - mówi Witold Truty, Dyrektor Marketingu w firmie Regamet.
Regamet już od 1991 roku oferuje produkty przeznaczone do pokryć dachowych, które wyróżniają się solidnością wykonania i trwałością, co potwierdza 35-letnia gwarancja producenta. Dzięki stosowaniu najwyższej jakości stali i innowacyjnych powłok, wyroby firmy z Podkarpacia, cieszą się ogromnym uznaniem zarówno wśród klientów, jak i kontrahentów. Regamet posiada prężnie działającą sieć oddziałów i dystrybutorów, która obejmuje województwo podkarpackie, lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, podlaskie oraz świętokrzyskie. Osoby zaopatrujące się w punktach sprzedaży firmy mogą liczyć na sprawną, kompleksową i profesjonalną obsługę.
Więcej informacji na stronie: http://www.regamet.com.pl
Informacje o firmie:
Regamet to wiodący w południowo-wschodniej części Polski,  producent pokryć dachowych z prawie 30-letnią historią. Siedziba firmy znajduje się w Mielcu, w województwie podkarpackim. Od początku istnienia, Regamet stawiał na najwyższą jakość i trwałość oferowanych produktów, a także kompleksową i profesjonalną obsługę klienta. Przełożyło się to na stworzenie sprawnie funkcjonującej sieci oddziałów i dystrybutorów, która obejmuje województwo podkarpackie, lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, podlaskie oraz świętokrzyskie. Obecnie, przedsiębiorstwo z Podkarpacia, jest jednym z głównym producentów blachodachówek, blach trapezowych i nowoczesnych pokryć dachowych na terenie Polski, ale w swoim asortymencie posiada też dachówki ceramiczne i betonowe uznanych producentów, a także akcesoria przeznaczone do pokrywania dachów. Oferta Regamet kierowana jest zarówno do klientów detalicznych, jak i hurtowych. O najwyższej jakości pokryć dachowych firmy świadczą prestiżowe nagrody i wyróżnienia, takie jak między innymi: „Gazele Biznesu", „Diamenty Forbesa", „Lider Budowlany Podkarpacia" czy „Firma Godna Zaufania". 
    
    	
| Nadesłał:
            E.C.H.O. Communications | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)