Gospodarka » Żywność
Oryginalna włoska Oliwa Extra Vergine wprost od marki Olitalia
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dystrybuowana przez firmę Index Food złocista, delikatna ciecz, która obecna jest na rynkach w 130 krajach świata, podbija teraz nasze serca. Jej charakterystyczny, intensywny smak, którego nie sposób pomylić z żadnym innym wzbogaci nasze dania nie tylko o wspaniały śródziemnomorski aromat, ale także dostarczy naszemu organizmowi wielu cennych witamin i składników mineralnych. Olitalia posiada certyfikaty potwierdzające jakość surowców, procesów produkcji oraz warunków sanitarnych, a najważniejsze z nich to: BRC, ISO 9002 czy IFS.
Oliwa Exta Vergine Olitalia z pierwszego tłoczenia sprawdzi się jako dodatek do sałatek, czy sosów, można jednak pójść o krok dalej i podawać ją w towarzystwie świeżego, najlepiej upieczonego własnoręcznie, chleba.
Produkt zamknięty jest w praktycznej litrowej butelce z zielonego, grubego szkła, co pozwala nie tylko cieszyć się zaletami kuchni włoskiej na dłużej, ale też gwarantuje świeżość produktu. Ciemna barwa butelki nie pozwala bowiem na przepuszczanie promieni słonecznych, które mogłyby mieć negatywny wpływ na ten złocisty, drogocenny płyn.
www.olitalia.pl, www.index-food.pl
Dystrybutor: Index Food, Marka: Olitalia, Opakowanie: 1000 g, Cena: ok. 27-31zł
| Nadesłał:
            Kamila Nowakowska | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)