Technologie » Komputery
Oracle usprawnia pozyskiwanie potencjalnych klientów przy użyciu LinkedIn Matched Audiences
Firma Oracle poinformowała o rozszerzeniu integracji między platformą Oracle Marketing Cloud i rozwiązaniem LinkedIn Campaign Manager dzięki wprowadzeniu nowej funkcji ułatwiającej docieranie do odbiorców docelowych w ramach zaprezentowanego niedawno produktu LinkedIn Matched Audiences.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Dzięki integracji użytkownicy platformy Oracle Marketing Cloud mogą sprawnie włączać dane od ponad 467 mln użytkowników serwisu LinkedIn w istniejące kampanie marketingowe i w ten sposób docierać do nabywców oraz budować z nimi relacje w największej na świecie sieci społecznościowej dla profesjonalistów.
Specjaliści ds. marketingu muszą być w stanie zapewniać klientom spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę, aby zwiększyć wskaźniki konwersji i przyspieszyć sprzedaż. Dzięki nowej integracji między oprogramowaniem Oracle Eloqua, które wchodzi w skład platformy Oracle Marketing Cloud, i rozwiązaniem LinkedIn Campaign Manager pracownicy działów marketingu mogą teraz sprawnie budować relacje z potencjalnymi klientami za pomocą narzędzia LinkedIn Matched Audiences. Mogą też personalizować i koordynować kampanie w wielu kanałach, takich jak poczta elektroniczna, strony internetowe i reklamy online, aby zaangażować właściwą grupę docelową we właściwym momencie relacji.
„LinkedIn chce wyposażyć specjalistów ds. marketingu segmentu B2B w narzędzia i analizy, które pozwolą im dotrzeć do najistotniejszych dla ich działalności grup docelowych” — powiedział Russ Glass, wiceprezes ds. produktów w dziale rozwiązań marketingowych LinkedIn. „Narzędzie Matched Audiences przybliża nas do tego celu, ponieważ udostępnia użytkownikom niestandardowe sposoby na połączenie profesjonalnych danych LinkedIn z danymi zgromadzonymi przez ich przedsiębiorstwo. Dzięki integracji naszego produktu z platformą Oracle mogą z nich teraz łatwo korzystać użytkownicy Oracle Eloqua”.
Integracja rozwiązań umożliwia też specjalistom optymalizację strategii ukierunkowanego marketingu (ang. Account Based Marketing — ABM). Mogą oni wykorzystać zaawansowane analizy dostarczane im za pośrednictwem zintegrowanych narzędzi, aby przekształcać nieznanych potencjalnych klientów w znanych nabywców, przekierowywać zainteresowania klientów za pomocą odpowiednich reklam internetowych i wzbogacać profile kupujących oraz optymalizować wydatki na reklamę online w serwisie LinkedIn. Wszystko to pozwala specjalistom ds. marketingu zwiększać wskaźniki konwersji i przyspieszyć sprzedaż.
„Koncentrujemy się na udostępnianiu danych, które są niezbędne do pomiaru i maksymalizowania skuteczności kampanii marketingowych” — powiedziała Laura Ipsen, dyrektor Oracle Marketing Cloud. „LinkedIn to największa sieć dla profesjonalistów na świecie. Umożliwiając specjalistom ds. marketingu sprawne włączanie danych od ponad 467 mln użytkowników tego serwisu w ich kampanie pozyskiwania potencjalnych klientów, udostępniamy im zarazem zaawansowane informacje, które mogą realnie wpłynąć na ich inicjatywy. Integracja między rozwiązaniami Oracle Eloqua i LinkedIn Campaign Manager może w ostatecznym rozrachunku pomóc specjalistom ds. marketingu zoptymalizować doświadczenia klientów i zwiększać przychody”.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)