Technologie » Komputery
Oracle rozszerza chmurowe rozwiązanie do zarządzania magazynem
Udoskonalenia rozwiązania Oracle Warehouse Management Cloud obejmują obszar zarządzania środkami transportu, lepsze możliwości rozbudowy i integrację z aplikacją Inventory Management Cloud.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Firma Oracle zaprezentowała rozszerzone możliwości systemu Oracle Warehouse Management (WMS) Cloud, które pomogą jego użytkownikom obniżyć koszty logistyczne, zoptymalizować poziomy zapasów i poprawić obsługę klienta. Najnowsze udoskonalenia zapewniają lepszy dostęp do informacji o zapasach dzięki usprawnieniu zarządzania środkami transportu na terenie zakładu i integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud. Udostępniają też lepsze możliwości rozbudowy w oparciu o nowe interfejsy programowania aplikacji API REST.
Oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji między systemem Oracle WMS Cloud i aplikacją Oracle Inventory Management Cloud pozwolą użytkownikom rozwiązań Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) i Supply Chain Management (SCM) Cloud sprawnie wdrażać przepływy „od zakupu do rozliczenia” i „od zamówienia do zapłaty”, a zarazem poprawić szybkość reakcji przedsiębiorstwa. Zgodność interfejsów API z protokołem REST zwiększa możliwości rozbudowy i pozwala klientom dostosowywać system Oracle WMS Cloud do ich specyficznych potrzeb biznesowych i branżowych.
Do najnowszych udoskonaleń systemu Oracle WMS Cloud należą:
• Zarządzanie środkami transportu na terenie zakładu — funkcja ta umożliwia firmom lepszy wgląd w zasoby znajdujące się na terenie zakładu. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą przyspieszyć rozładunek towarów o wysokim priorytecie, potrzebnych do usprawnienia realizacji określonych zamówień.
• Możliwości rozbudowy rozwiązania — klienci/partnerzy mogą teraz tworzyć dostosowane do ich potrzeb rozszerzenia dla standardowych, opartych na chmurze funkcji WMS, wykorzystując w tym celu interfejsy API zgodne z protokołem REST.
• Integracja z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud — oparte na usłudze Oracle Integration Service (ICS) mechanizmy integracji z aplikacją Oracle Inventory Management Cloud obejmują logistykę dostaw, operacje magazynowe i realizację wysyłek.
• Większa wygoda użytkowników — nowy, oparty na przeglądarce interfejs użytkownika upraszcza obsługę.
• Globalna asysta techniczna — asysta techniczna została rozszerzona o dodatkowe języki: m.in. chiński tradycyjny, japoński, koreański, rosyjski, tajski, turecki i włoski.
• Skanowanie kodów kreskowych — funkcja ta umożliwia przetwarzanie wieloelementowych kodów kreskowych 1D i 2D.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)