Technologie » Komputery
Oracle ogłosił wyniki I kwartału roku finansowego 2019
                W I kwartale roku finansowego 2019 całkowite przychody kwartału wzrosły o 1% (2% w stałej wartości USD) do wartości 9,2 mld USD w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
	
    
	
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
REDWOOD SHORES, Kalifornia, 17 września 2018 - Korporacja Oracle ogłosiła dzisiaj wyniki pierwszego kwartału roku finansowego 2019. W I kwartale sprzedaż subskrypcji usług chmurowych oraz skojarzonych usług asysty technicznej wyniosła 6,6 mld USD. Dla wszystkich licencji sprzedaż wyniosła 7,5 mld USD, co oznacza wzrost o 2%.
Liczba klientów oprogramowania Fusion Cloud ERP wynosi obecnie 5500, zaś systemu NetSuite Cloud ERP używa ponad 15 tysięcy klientów.
Pełny tekst informacji prasowej na ten temat można znaleźć na stronie inwestorskiej Oracle (oracle.com/investor). Na stronie inwestorskiej Oracle znajduje się także link do nagranej konferencji internetowej poświęconej omówieniu wyników kwartalnych oraz szczegółowe tabele z danymi na temat wyników kwartału.
Informacje o firmie Oracle 
Oracle Cloud dostarcza setki aplikacji SaaS i usług PaaS oraz IaaS klasy korporacyjnej klientom z ponad 195 krajów, przetwarzając codziennie 55 miliardów transakcji. Więcej informacji na temat firmy Oracle (NYSE:ORCL) można znaleźć pod adresem http://cloud.oracle.com
Znaki towarowe 
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii. Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt z Oracle
Katarzyna Pilarska, PR and Communications Director CEE CIS Nordics, tel. +48 602 410 795; Katarzyna.Pilarska@oracle.com
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            Oracle | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)