Technologie » Komputery
Oracle oferuje firmom europejskim możliwość wykupienia abonamentu na usługę Oracle CRM On Demand
![]() |
Zobacz więcej zdjęć » |
Oracle CRM On Demand to aplikacja udostępniana jako usługa przez Internet, która pozwala zwiększyć produktywność i efektywność pracowników zajmujących się sprzedażą, serwisem i marketingiem, zatrudnionych w przedsiębiorstwach i instytucjach z sektora publicznego i prywatnego.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Klienci, którzy wybiorą aplikację Oracle CRM On Demand, mogą także zdecydować się na przechowywanie danych swoich klientów na terenie Unii Europejskiej, w środowisku udostępnianym w hostingu przez firmę Oracle. Większość innych dostawców systemów CRM SaaS udostępnia te aplikacje w hostingu poza terenem UE lub powierza hosting danych swoich klientów firmom zewnętrznym.
To posunięcie firmy Oracle zapewni znacznie większej liczbie przedsiębiorstw i instytucji europejskich, zwłaszcza tych z sektora publicznego i finansowego, nowy sposób korzystania z możliwości systemów CRM oferowanych jako usługa. Jednocześnie pomoże im podjąć działania gwarantujące osiągnięcie własnych celów dotyczących zapewniania bezpieczeństwa informacji i zgodności z przepisami w zakresie zarządzania danymi na terenie Europy.
Firma Oracle ma już wielu stałych klientów (od 20 do ponad 10 tys. użytkowników), którzy w celu zwiększenia wydajności swojego przedsiębiorstwa korzystają z aplikacji Oracle CRM On Demand za pomocą łatwej w obsłudze technologii internetowej.
Jedna prosta miesięczna opłata abonamentowa („na użytkownika”) obejmuje wszystkie funkcje, których potrzebuje przedsiębiorstwo lub instytucja ― moduły sprzedaży, serwisu i marketingu z wbudowanymi funkcjami analitycznymi i graficznymi do tworzenia raportów oraz funkcjami do obsługi klientów i do automatycznego instalowania aktualizacji.
Wypowiedź towarzysząca
„Oracle CRM On Demand to nasza najszybciej rozwijająca się aplikacja. Możliwość lokalnego hostingu tej aplikacji stanowi ważny krok naprzód we wdrażaniu technologii SaaS w przedsiębiorstwach europejskich, gdyż duże firmy oraz organy regulacyjne z terenu Europy przykładają coraz większą wagę do zapewnienia bezpieczeństwa danych poufnych swoich klientów” ― powiedział Steve Fearon, wiceprezes Oracle, szef działu CRM On Demand na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). „Widzimy, że wiele dużych i średnich przedsiębiorstw chce skorzystać z modelu udostępniania i modelu biznesowego opartego na technologii SaaS. Obecnie, dzięki hostingowi danych klientów w ramach UE, firma Oracle otwiera tę możliwość przed przedsiębiorstwami, które potrzebują systemu CRM SaaS i chcą skorzystać z tej opcji w celu hostingu swoich danych z terenu Europy”.
Informacje dodatkowe
O Korporacji Oracle
Oracle jest największym na świecie dostawcą kompletnego, otwartego i zintegrowanego oprogramowania biznesowego oraz zestawów sprzętowych. Więcej informacji na stronie www.oracle.com
Znaki towarowe
Oracle i Java są zarejestrowanymi znakami towarowymi korporacji Oracle i/lub jej filii.
Inne nazwy mogą być znakami towarowymi zarejestrowanymi na rzecz odpowiednich osób uprawnionych.
Kontakt
Katarzyna Pilarska, PR Manager Oracle Polska, tel. 0 602 410 795
Katarzyna.Pilarska@oracle.com
Oracle Polska na Facebooku
http://www.facebook.com/OraclePolska
Blog Oracle Polska
http://oracle-pl.blogspot.com/
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)